Wanneer werd jullie buikje zichtbaar?

Hoi,

Ik zit nu in de 173 week en het is mijn eerste zwangerschap. Het buikje zie je nu hoor. Echt een schattig bolletje. Het komt allemaal vanzelf!!!!

Succes Liefs Aicha.

Hoi Aicha, neem aan dat je week 17 bedoelt? Anders is het wel een olifantendracht, hihihi

Liefs Annemarie

Ik ben nu 27 weken en bij mij was het eigenlijk pas drie weken geleden dat iedereen het durfde te vragen. Mijn buik is nog steeds vrij bescheiden vergeleken bij veel vriendinnen. Ik merkte het zelf natuurlijk wel, omdat ik al snel veel broeken niet meer echt lekker aankon, maar dat zag echt niemand behalve ik...
Een vriendinnetje vertelde ook dat het vaak na de 22e week ineens heel hard gaat, maar bij mij is het allemaal heel gestaag aan het groeien, niet overdreven hard dus.

Hoi Billy,

Ik ben nu 19 weken en 2 dagen zwanger en begin nu pas echt een duidelijk buikje te krijgen. Ben zelf ook wel slank gebouwd en mensen zullen nu nog steeds niet snel zeggen dat ik zwanger ben. Want het lijkt voor de buitenwereld net alsof ik gewoon stevig ben!!
Toch valt het voor mijzelf en mijn vriend wel heel erg op!!

Liefs kirry

Hoi Billy,

Ik kreeg een zichtbaar buikje toen ik ongeveer 24 weken was, daarvoor was er ook wel wat hoor, maar niet zichtbaar voor de buitenwereld. Nu kan je het echt zien. Bij iedereen is het buikje verschillend. Mijn tweelingzus en ik zijn allebei zwanger van ons eerste kindje. we schelen maar 3 dagen!!! En haar buik is echt ook anders van vorm dan de mijne.. Haar buikje zag je ook eerder dan  de mijne. Echt ieder buikje is verschillend....Ik zelf ben nu precies 28 weken. ( mijn zus 28 weken en 3dagen) en het buikje groeit op de dag. Echt..als je eenmaal je buikje zichtbaar gaat zien, gaat het onwijs snel !!!

groetjes netje30

hoi hoi,

mijn buikje was al heel snel duidelijk! met 6weken durfde ze nog net niet te vragen of ik zwanger was, maar met 8weken moest ik het ook op mijn werk gaan zeggen, want het viel dus echt op! nu zit ik met 20 weken al 9.5 kilo er aan! en ik probeer echt snoep te laten en gezond te eten! maar goed, ik denk ook na de bevalling zie ik wel weer hoe het er af gaat! als alles maar goed is!

liefs marielle

Hoi,

Bij 18 weken werd het een beetje zichtbaar  bij mij en nu met 38 weken heb ik nogsteeds een bescheiden buikje die niet in de weg zit. Baby groeit goed wordt een 7/8 ponder (ik had namelijk een echo bij 36 weken vanwege een versie).De ene vrouw heeft gewoon meer vruchtwater of maakt iets meer lichaamsvet aan.

groeten
Debbie

Hoi!!

Bij mijn   eerste zwangerschap was mijn buikje zichtbaar vanaf ongeveer de 11e week en nu bij mijn tweede zwangerschap (4 weken) is het nu al zichtbaar (de knoopjes van m'n broeken kunnen niet meer dicht..).
Succes met je zwangerschap!! Geniet ervan!!

Marieke

Terug
Bovenaan