Wanneer wisten jullie dat je zwanger was??

helloo ladies.

vanaf welk moment wisten jullie dat je zwanger was?? En hoe??

Ik heb echt sterk het idee dat ik zwanger ben, gelijk na de daad.

Zou dit kunnen? sindsdien heb ik een naar gevoel in mn buik.

Bij mn 1e wist ik het ook gelijk maar gaf de test het pas na 4/5 weken aan dat ik zwanger was.

Help me out slaap al de hele nacht niet

Hi! Rond 11/12 weken :) Heb me er ook niet echt op gefocust eerlijk gezegd. Denk niet dat je direct na de daad het zou kunnen weten?

Hoi!
Wij na 6 weken maar dachten dat ik verder was ivm met pcos..
en ik was er zelf van overtuigd dat m'n menstruatie ook uitbleef door de pcos en dat ik zo vermoeid was door de stress (ben ook nooit misselijk geweest namelijk, en we waren er ook totaal niet mee bezig) maar mijn vriend had een keer of 8 gevraagd of ik niet is een test moest doen. Na het eten van pizza en ik vond dat die naar zeep smaakte, ben ik toch maar een test gaan doen en toen bleek dus dat beeb aan boord zat haha.

Groetjesss

Ik kwam er achter nadat ik 2 weken over tijd was. Al die tijd er niet druk om gemaakt omdat ik dacht dat het aan de stress lag in die periode. Toen het na de zwangerschapstest direct heel duidelijk was heb ik de hele dag trillend en met een hartslag van 200 rondgelopen haha

Ik had de test gedaan met wat ik dacht 5 weken.. Paar dagen daarvoor begon ik me af te vragen waarom ik niet ongesteld werd. Bleek later dus met 4 weken al getest te hebben :p maargoed. Had in ieder geval niet daarvoor echt klachten, op de menstruatieklachtem na. Alleen de borsten werden gevoeliger dan normaal.

Terug
Bovenaan