Wanneer wisten jullie dat je zwanger was??

Ik wist het al ruim voor de positieve test, ik voelde me gewoon anders, en misselijk, waar ik vanaf een week of vijf dan ineens geen last meer van had. Omdat ik geen natuurlijke cyclus had, wist ik niet wanneer ik kon testen, dus vanaf het moment dat ik dacht zwanger te zijn iedere 3 dagen getest, de testen bleven maar negatief, dus ik dacht mijn lichaam houd me voor de gek, maar het bleef knagen, dus toen ik op dag 65 in mijn cyclus na de provera zat nog een allerlaatste test gedaan en die was harstikke positief, uiteindelijk bleek dat ik me vanaf de bevruchting dus anders heb gevoeld. Nu ben ik 8,5 week zwanger en begint de misselijkheid weer terug te komen helaas.

Heey vera wat naar dat je weer misselijk word.. Daar heb ik gelukkig bij mn eerste zwangerschap maar 2 weken last van gehad,

maar wat jij zegt herken ik me in. Ik voel me ook echt zwanger en dat had ik me bij de 1e ook en elke test gaf aan niet zwanger te zijn bij week 4 gaf die aan zwanger te zijn.

En nu weer hetzelfde of mijn lichaam moet me ook echt zwaar voor de gek houden ik ben telkens misselijk en menstruatie pijn al 1,5 week nu.. Nu maar weer afwachten..

Ik voelde me 2 dagen voordat m'n ongesteldheid zou moeten komen al anders dan normaal dus ik heb gelijk getest op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden (sorry voor de lastige zin). Ik had een heel licht streepje, maar 3 dagen later was deze gelukkig overduidelijk positief.
Ik ben nu net 5 weken en ik voel me duidelijk zwanger. Zo ben ik sinds 3 dagen de hele dag een beetje misselijk, voel ik me al ruim 1,5 week erg moe en ruik ik de stinksokken van m'n vriend al op 10 meter afstand. ;)

Hi!

Ik had problemen met menstrueren, pcos was vastgesteld. We zaten bij de gynaecoloog om uitleg te krijgen over de eventuele vervolgstappen en diezelfde avond zei mijn vriend: je borsten zijn zo anders.. En ja ik ben wel erg moe laatste 2 weken.. Test gehaald en ja hoor! Heel pril, 4 weken. Een zeer bijzonder iets...

Wel beetje emotionele rollercoaster hoor, heel gesprek gehad over hoe en wat en welke stappen en wat gaat het met ons doen en dan ineens.. Zelf puur natuur zwanger! ( ben 1x in 1,5 jaar tijd ongesteld geweest dus hoe bijzonder...)

nu inmiddels 24 weken en heerlijk aan het genieten ☺️

hoi.

bij mij is het heel vaag gegaan mijn laatste ongesteldheid was op 6 april dus in mei vond ik het best raar dat ik niet ongesteld werdt 2 teste gedaan in mei was negatief weer een test gedaan op 1 juni was positief op 7 juni naar verloskundige geweest was weinig te zien en deze week te horen gekregen dat ik ongeveer 4 weken ben en dat ik dus heel snel ben achter gekomen maar vind het nog al vaag wand had verwacht dat ik nu zo 7 weken ongeveer was

Terug
Bovenaan