Wanneer zelf 's ochtends douchen en opmaken

Hi,

Even praktisch: hoe doen jullie dat 's ochtends met douchten, opmaken enzo als je uk al wakker is? Op mijn vrije dagen kon ik mijn dochter nog na de fles om 8.00 uur nog even naar bed gooien, zodat ik zelf even kon douchen, mijn haar fohnen en opmaken. Meestal sliep ze dan nog even, maar dat zit er nu niet meer in. Maarja hoe los ik dit nu praktisch op!

Ik douche meestal 's avonds, zodat ik 's ochtends me alleen hoef op te frissen enzo.  In die tijd laat ik Tijs lekker rondkruipen bij mij in de buurt. En lukt het om de een of andere reden 's avonds niet, dan zorg ik dat ik 's ochtends op tijd op ben, dat ik gedoucht heb als mijn man ook nog boven is. Zodat die naar Tijs kan als dat nodig is.

Groetjes,
mv Tijs

Hoi,

Ik douche altijd sochtends. Als ik hoor dat Jamie wakker is (tenzij het te vroeg is hoor) dan ga ik eerst douchen en aankleden. Dan haal ik Jamie uit bed en mag hij boven rondkruipen terwijl ik mijn make up op doe. Dan pas ga ik Jamie zijn luier verschonen en kleertjes aan doen. Jamie is heel makkelijk, dus ik kan hem met gemak nog eventjes in bed laten. Hij vermaakt zich wel.

Gr. Natasja mv Jamie

hoi,ik douce ook meestal s,avonds.
Mila is voor 8.00 niet wakker.dus als ik werken ben is mijn moeder er al en als ik thuis ben staan we op,geef ik pap en kleed ik eerst Mila aan en dan mezelf.
Mila speelt dan nog even in haar bedje of ze kruipt rondt.
Als ik die dag al erg vroeg weg moet bijv naar het consultatiebureau ofzo,dan ben ik al klaar voordat ik Mila er om 8.00 uit haal.anders wordt het z,on gehaast.
gr piewie,mv Mila

Hoi!

Douchen doe ik ook 's avonds, en als ik wel een keer 's ochtends douche, dan speelt Ivar in zijn bedje. Als ik me alleen even hoef te wassen, kruipt Ivar gewoon rond. Meestal ontbijten we in pyama en kleed ik daarna eerst Ivar aan en dan mezelf.

Het is wel heerlijk dat ze niet meer a la minute eten hoeven te hebben zodra ze wakker zijn, kun je nog even lekker blijven liggen (Ivar ligt lekker te kletsen en vermaakt zich wel even) of je alvast snel aankleden, of samen knuffelen in bed!

Groetjes Jenneke

Lukas is al erg vroeg wakker dus we staan tegelijk op. Hem laat ik boven in het campingbedje spelen waar ook speelgoed in zit en zelf ga ik op mijn gemak douchen etc. Wel laat ik de deur open staan zodat hij mij kan zien.

Annemieke

leuke topic,

Yoëll en ik staan altijd tegelijk op omdat hij nog telkens tussen ons in slaapt anders krijgen wij helemaal geen slaap...

dusssss.....of ik ga onder de douche en neem Yoëll mee...vind ie heerlijk....of als ik moet opschieten dan gaat ie heerlijk in zijn of onze slaapkamer spelen of tv kijken...alles is kind veilig bij ons boven en hij kan nergens heen...ook kan ik hem overal volgend dus hij kan niets geks uitspoken.....en heel vaak gaat ie dan ook gewoon bij mij in de douche staan met speelgoed...hihi....

liefs denise

OP de dagen dat ik niet werk, neem ik Sophie mee naar de badkamer waar ze lekker speelt. Gijs kijkt dan even tv.

Als we allebei gaan werken, hebben we al gedoucht voor ze wakker worden.

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan