wanneer zetten jullie de box neer?

Hoi,

Ik krijg de box eind januari en ben eind maart uitgerekend. Toch ga ik de box dan alvast neerzettten. Zonder boxkleed dat wel.
De reden dat  wij dit doen is omdat  we twee katten hebben die vaak gaan pissen als er iets veranderd in huis. Als de kleine er is, is er al veel aan verandering voor hun en nu kan ik de box gelijk inspuiten tegen hun plassen. Dan is dat goedje ook weer vervlogen tegen de tijd dat die kleine erin ligt.
Hebben we zelf ook gelijk weer t idee dat het niet lang meer duurt hihi.

Liefs Reneke

Ik zet de box pas na de geboorte neer. De eerste tijd lag mijn zoon beneden vaak in de kinderwagen. Is meer beschut en neemt minder ruimte in. De box moet er zoiezo al zo lang staan. En je leg ze er echt niet meteen in. Groetjes!

Hey.

De eerste tijd komt er bij ons een wiegje beneden te staan.
We zetten dus later pas de box neer.
Als we geen wieg hadden dat had ik de baby er meteen in  de box gelegt  en dan evt met een hangmatje erin.

Groeten van Miena.
23w en 3d van 2e wonder.

Bij ons staat de box er al!(ben 29wkn)  haha mijn vriend kon niet meer wachten.. Vind het zelf wel een beetje vroeg maar ja zo heeft hij het gevoel dat hij al iets gedaan heeft  Mannen he haha...
Xxx

Hoi,

Ik heb de box, de vorige keer een paar weken voor de bevalling neer gezet. Ik vond het gezellig staan. Mijn dochter lag er trouwens vanaf de 1e week in. Ook was het een mooi plekje voor kraamcadeautjes.

Groetjes

Het hangt er van af, denk ik. Als je huisdieren hebt en/of al kinderen, dan kan het handig zijn om de box alvast neer te zetten, zodat ze er al kunnen wennen dat dat een plekje is waar ze niet mogen komen.

Wij hebben de box wel vanaf het begin intensief gebruikt. Eerst met de reiswieg erin, de oudste sliep overdag in de reiswieg beneden. De jongste (nu dan middelste) was een huilbaby, na iedere voeding en een knuffelsessie lag ze in de box totdat ze slaapsignalen afgaf, dan ging ze naar haar eigen kamertje.

In beide gevallen is de box na ongeveer een jaar opgeruimd.

hoihoi, ik ben nu 37+1 wk zwanger en heb de box al klaar staan. bij de eerste hebben we hem ook eigenlijk direct gebruikt als we beneden zaten, en wat hierboven al werd gezegd zodra de slaapprikkels kwamen lekker naar bedje boven. bij ons heeft de box ongeveer anderhalf jaar gestaan voordat we hem gingen opruimen toen wou mijn zoon er echt niet meer in.

liefs lin

Terug
Bovenaan