wanneer zetten jullie de box neer?

Onze box staat er ook al, ben 32 weken zwanger en van het weekend is hij neergezet.
Dit omdat ik al een zoon heb en wij wilden hem alvast laten wennen aan weer iets nieuws in huis. Voor hem wordt het dan ook weer wat echter!

Groetjes,

Suus

hoi,

ik had het met mijn vorige zwangerschap ongeveer 6 weken van te voren neer gezet. ook omdat wij katten krijgen, en ik kreeg een super tip zodat je katten niet in de box gaan en wil die jullie ook nog mee geven.
doe vooraf de box vol met opgeblazen balonnen, als je kat erin spring dan knalt er 1 en schrikt hij. bij ons sprongen ze er een keer 1 en daarna ook niet meer. super dus. 1 van mijn katten plast namelijk ook altijd op iets nieuws en dat wilde ik echt niet op de box.   dus dan hoef je niet eens te spuiten enz.

nu woon ik ergens anders en komen er geen katten binnen, maar denk dat ik het met 38 weken neerzet, al is het maar om te kijken waar het het handigst staat!

groetjes dimka

hai,
Ons tweede zoontje is onmiddels 3 wk en 3dgn, en de box staat hier nog niet.
ik mis hem ook echt nog niet, ook al hebben we al een zoontje. Die is wel al drie, dus kan wel wat rekening met zijn kleine broertje houden. Het verhaal over de slaapsignalen is wel heel herkenbaar. Alleen is de kleine al zo intensief bezig met de borstvoeding, een veschoning en daarna nog een dikke knuffel, dat ie daarna alweer zijn bedje ingaat.
al met al is hij hooguit een uurtje uit bed, dus tot nu toe vind ik de box nog erg overbodig.
Groetjes Soela

Bij ons komt de box 5 a 6 weken voor de uitgerekende datum beneden te staan, dit ook omdat wij een hond hebben.

4 jaar lang is beneden haar domijn geweest en straks moet ze het delen met een klein lawaai-makertje, zo kan ze in iedergeval wennen dat er iets in de kamer staat.

Wij doen het ook met alle spullen die we halen, eerst om de grond zetten en laat maar even ruiken.

Ook komt er een wiegje in de woonkamer, voor de eerste tijd, maar dan gebruik ik de box als opslag plaats voor de kraamcadeautjes haha...

Ik wil hem er nu al wel hebben, maar dat is zwaar overdreven.... ben vandaag precies 20 weken.

Wij zetten de box pas neer als ons kindje een paar weekjes is. Wij vinden het nu nog niet nodig om neer te zetten.
Maar we hebben dan ook geen huisdieren ofzo die daar aan moeten wennen. Dan is het idd misschien een goed idee om deze van te voren al neer te zetten.

Ook wij hebben verder geen huisdieren.
Hebben de box al wel gekocht maar zetten hem net voor de uitgerekende datum in huis neer.
Vind het erg knus staan....
Ben nu 26 weken en 3 dagen zwanger dus hij kan nog even op zolder blijven staan...

Terug
Bovenaan