wanneer zitten en kruipen?

zou me maar niet te druk maken hoor! Thomas liep volgens de fysio steeds achter en was inderdaad ook laat met draaien. maar nu is hij 9,5 maand en kan sinds 20 maart ineens kruipen op handen en knieën, sinds gisteren kan hij zelf gaan staan in de box en zondag deed hij zelfs een paar pasjes langs de tafel!!. Zo snel kan het dus gaan, in anderhalve week kruipen, staan en de eerste pasjes . mama natuurlijk supertrots! En blij dat ik eigenwijs ben en me niet heb gek laten maken dat ie achter liep! komt vanzelf wel goed

hij kan alleen nog steeds niet zitten hahaha maar dat komt ook vanzelf wel!

quote: annabel78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2008 13:17:59'));

hij kan alleen nog steeds niet zitten hahaha maar dat komt ook vanzelf wel!

bedoel zelf gaan zitten, als ik hem neerzet blijft ie wel zitten

hallo, Tiango is geboren op 19-07-2007 en probeerd zn eigen wel op te trekken via de spijlen van de box.. hij ligt dan in een soort kommetje maar verder komt ie niet..
hij ken soms wel en soms niet zitten alleen als ik m zelf neer zet..
en dan valt ie weer om naar links of rechts.. lopen doet ie aan de hand, en rollen doet ie ook als een gek, buik/zij/rug..
wel grappig om te zien...

groetjes kim, mama van tiango 19-07-2007 en inmiddels 8wkn en 2dgn zwanger

Hallo (aanstaande) moeders!

Tara (06-05-2007) is bijna 11 maanden oud en ze heeft 'slechts' 2 ondertandjes ze racet in haar loopstoeltje en trekt zich vaak op aan de spijlen van haar box en haar ledikantje. Als je haat met beide handen vasthoud, dan vindt ze het geweldig om te lopen. Maar zelf lopen kan ze nog niet, dat komt nog wel

Groetjes,
Shivana

Hoi allemaal,

Matte is nu 7 maanden (31-08-07) en gaat sinds 2 weken zelf zitten en trekt zich dan op aan de spijlen van zijn bed.
Als hij heel boos is staat hij zelfs te springen in zn bedje. Grappig en zielig te gelijk!
Het levert ons in ieder geval een hoop rust op want sinds die tijd vermaakt hij zich ook zelf in de box. Hiervoor wou hij constant gedragen worden... !!!!! dus dat is fijn!!!!
Echt kruipen doet hij nog niet. Als hij op zn buik ligt dan kan hij wel een halve meter naar voren door zich aan zijn armen vooruit te trekken als het waren. Dus speeltjes komen dan in zn bereik!

Groetjes Rachel

Hoi hoi,

Dylano kruip, tijgert, loopt of zit nog (steeds) niet. En hij is over een klein maandje al 1 jaar!!
We moeten over een maand terug naar het CB, en volgens hun zou hij dan echt moeten kunnen tijgeren en uit zichzelf gaan zitten.
En wat anders??? Je kunt nix afdwingen toch??

Groetjes Debby.

Sophie   (01-07-2007) kan al een tijdje zitten en tijgeren,  sinds een week begint het steeds meer op kruipen te lijken, 3 weken geleden  ging ze voor het eerst staan in de box en nu trekt ze zich overal aan op en loopt kleine stukjes langs, het gaat als een speer!

Ik vind het leuk om te zien maar het gaat ook wel erg snel, ze zijn al zo snel groot!

Gister was ik bij het CB en daar gaven ze ook al aan dat ze vrij snel is,  ze is  9 maanden,  ik zou me dus geen zorgen maken dat het te langzaam gaat, ieder kind heeft z'n eigen tempo en je kan ze niet dwingen om iets te doen, het komt vanzelf wel hoor!

Groetjes Caatje

Terug
Bovenaan