Gre reageerde vandaag om 14.12
Hoi,
zelf zijn wij na 1 jaar proberen naar de huisarts gegaan.
We kregen te horen eerst 2 maanden te temp. en dan weer terug komen.
Ik blijk gewoon een ei-sprong te hebben, maar ondertussen waren we wel weer 3 maanden verder. Dan 2 maanden op de dag van ei-sprong "klussen", ben ik dan nog niet zwanger, dan weer terugkomen. In totaal 5 maanden verder.
Wat ik wil zeggen: zorg dat je dit alles al gedaan hebt, want dan bespaar je jezelf veel tijd. Uiteindelijk waren wij, na anderhalf jaar bezig te zijn, pas in het ziekenhuis.
Ik wil jou en ook een iedere ander, veel verloren tijd besparen. Wees de huisarts voor, zorg dat je temp. schema's hebt, en op de dagen dat je vruchtbaar bent, geklust hebt, maar het nog steeds niet lukt. Dan kom je veel sneller in het ziekenhuis en bespaart jezelf veel stress en onzekerheid.
Bij ons blijkt niets aan de hand te zijn, wjj moeten nu 1 jaar wachten, voor ze ons verder helpen. Had ik alles eerder gedaan, dan hoefde ik nu nog maar 6 maanden te wachten.
Misschien vinden ze bij jou wel iets, dan ben je er op tijd bij en hopelijk kunnen ze jou helpen en ben je snel zwanger.
Hopelijk heb je iets aan mijn info.
Veel liefs van Gré
Hoi Gré,
Ik heb zeker wat aan je info, dankjewel!
Maar je bedoelt dus te zeggen dat ik beter eerst nog kan tempen voordat ik naar de huisarts stap?
Ik gebruik wel persona, ik weet niet of je het kent, maar dat is eigenlijk een apparaat voor de anti-conceptie, waarbij je een paar keer in je cyclus een urinetest moet doen, dit apparaat geeft wel een eisprong aan, 2 weken voor mijn menstruatie... Misschien is dat al wel voldoende bewijs??
Ik heb mijzelf toch maar voorgenomen om volgende week samen naar de huisarts te gaan, inmiddels is mijn menstruatie vandaag weer begonnen helaas, dus weer een ronde voorbij zonder resultaat...
Ook zal ik alles eerlijk vertellen hoe lang we bezig zijn etc., ik vind het toch niet fijn om te gaan liegen en draaien... Maar ik zal er wel bij zeggen dat ik toch graag meer wil weten...
Ik zal jullie op de hoogte houden!
Groetjes, Jelka