Wanneer zwanger na miskraam?

Hoi,

Op 9 oktober kregen we te horen dat de vrucht niet goed was. Was 8 weken zwanger maar bleek bij echo controle dat de vruchtzakje leeg was. Heel erg jammer want het is voor ons tweede miskraam. We willen graag tweede kind. Bijna drie weken geleden hebben ze curretega gedaan. Nu afwachten wanneer ik ongesteld word. Ik vraag me af of er vrouwen zijn die na miskraam snel zwanger konden zijn. Bij mij duurt het heel lang voor ik zwanger word. Hoop dat dit wel positief wordt en dat ik weer snel zwanger mag worden.

Groetjes,
Jane

Hoi Jane,
wat erg voor je dat je nu al 2 mk hebt gehad, zeker als het ook nog eens moeilijk gaat om zwanger te worden. Ik zit ook net in deze periode maar mijn cyclus is erg rommelig, dus is moeilijk mijn eisprong te bepalen. veel sterkte

Doeg,
Marijke

He jane, ik wil je graag heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke periode. Dat het ons allemaal maar snel weer gegund mag worden.

Eer dat mijn lichaam weer een beetje normaal functioneerde was ik ruim 8 weken verder, en inmiddels weer een ronde.
Mijn moeder daarintegen had voor mij een mk en was direct weer zwanger, ze is totaal 11 maanden zwanger geweest. Wonderen gebeuren.

gr. nath

Hoi Marijke en Nathalie,

Bedankt voor jullie mailtjes! Ik hoop ook voor jullie dat jullie ook zwanger worden. Wens jullie ook veel sterke.

Ik wacht tot ik ongesteld word. Ben benieuwd wanneer het is.

Marijke, vervelend dat je cyclus rommelig is. Hoop dat het binnenkort normaal wordt.

Groetjes,
Jane

Hey Jane,

Wat erg zeg, al 2 miskramen achter de rug....
Dat gaat je niet in de koude kleren zitten!!!
Ik heb 30 augustus een miskraam gehad. Was eigenlijk 9 weken maar het vruchtje is gestopt met groeien op 6 en een halve week.
Dacht dat mijn cyclus weer snel de oude was maar nu heb ik al 2 keer een luteale fase van 5 dagen dus dat ik ook niet goed....
Wij hebben voor onze eerste ook redelijk lang moeten wachten.....hoop nu weer snel zwanger te zijn.....laten we met z'n alle duimen dat we snel zwanger zijn.

Liefs nurse

Heel veel sterkte met je tweede miskraam....

Ik zelf was na een afgebroken zwangerschap (waarvan ik in ronde 8 zwanger was) na 5 mnd weer zwanger, was eigenlijk ronde 2 want was na de afgebroken zwangerschap 2 1/2 mnd erna nog gecurreteerd op placenta resten...dat werd een miskraam en daarna was ik in ronde 3, 4 mnd na die tijd weer zwanger van onze nu alweer 1 1/2 jaar oude dochter.
Ik ben nu 10wk+1dg zwanger in ronde 2....

T lijkt wel steeds sneller te gaan bij ons...en hoop op net zoveel geluk voor jullie....

Liefs randy mama van Ninthe* 18-11-2006 en Nova 21-5-2008 en nu dus 10wk+1dg zwanger

Ik word steeds (bijna) direct zwanger. Maar helaas eindigt het dan vaak weer in een miskraam. Heb twee miskramen gehad voor de geboorte van mijn zoon en twee erna. Ook alle vier de keren bleek bij de echo dat de groei gestopt was en er geen hartactiviteit (meer) was. Het schijnt wel dat je na een miskraam vruchtbaarder bent. Ik zal voor je duimen. Ben zelf 1 keer ongesteld geworden na de curettage en hoop snel weer zwanger te worden.
Alexandra

Hoi,

Wat lieve berichten van jullie allemaal! Randy28, geweldig dat je zwanger bent! Gefeliciteerd. Je maakt ook veel mee. Geniet van je zwangerschap!

Andere vrouwen maken ook veel mee. Gelukkig zitten we niet alleen, via forum kunnen we elkaar steunen.

Nurse, ik hoop ook dat je snel zwanger mag worden. Hoor graag hoe het verder met je gaat. In december wordt er een onderzoek in mijn baarmoeder om te kijken of er verklevingen zitten. Hoop dat het alles goed is dan kunnen we proberen om zwanger te worden.

Alexandra3, ik hoop ook dat je snel zwanger wordt.

Zou leuk vinden om van jullie te horen hoe het met jullie gaat en als het lukt met zwanger worden.

Groetjes,
Jane

Terug
Bovenaan