Wanneer zwanger na miskraam?

Hallo Meiden

Ik was afgelopen februari eindelijk zwanger na 1,5 jaar helaas een miskraam en nu nog steeds niks.
Zit nu op het wachtbankje na een IUI behandeling.
Als deze niet lukt gaan we voor IVF.
Waardeloos dat lange wachten. Heelveel succes met zwanger worden en hopelijk hoeven jullie niet zo lang te wachten als ik.

Groetjes Maartje

Hoi Jane,

Vorige keer heeft er bij mij 6 maanden tussen gezeten.
Maar volgens mij heeft dat ook te maken met hoe je in je vel zit.
Ik ben te kort na de miskraam aan het werk gegaan en dat is niet goed geweest.
3x zwanger geweest in 1 jaar tijd zonder kindje wat in je armen ligt sloopt je.
Ben nu een jaar verder en kan eindelijk zeggen dat ik mezelf weer ben dus hoop dat het ook bij mij weer komende maand raak is;)
Ik hoop dat het bij jou ook snel raak is!

LIefs Pupke

Hoi Pupke,

Wat jammer dat jouw zwangerschap in 1 jaar niet goed is gegaan! Ik ken je gevoelens heel goed. Fijn dat je nu jezelf bent en hoop ook dat bij jou snel raak is.
Ik heb het gevoel dat ik weer verklevingen in mijn baarmoeder heb. Over drie weken wordt er een foto in mijn baarmoeder gemaakt. Ben benieuwd.

Maartje, heel veel succes!

Groetjes,
Jane

Hallo meiden,

Ik heb in juni een miskraam gehad (na anderhalf jaar eindelijk zwanger en dan gaat het met 10 weken mis...) en daarna tot aan nu constant een onregelmatige cyclus, dan weer 6 weken, dan 3 weken, dan 5 weken, dan vier weken, word er helemaal gek van... Uit pure wanhoop vorige week met de pil begonnen voor 2 maanden, puur om de regelmaat weer terug te krijgen... Weet alleen niet of het verstandig is geweest om dat te doen, wat denken jullie?

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan