Wanneer zwangerschapskleding gaan dragen

Hoi,

Ben in verwachting van de 2de en mijn zoontje is nu 4 jaar. Ik vraag me af vanaf wanneer gaan jullie zwangerschapskleding dragen? Ik ben nu net 13 weken zwanger en mijn buik begint aan de onderkant ietsje op te zwellen maar mijn maag en darmen dat lijkt wel 1 grote luchtballon. Bij de eerste had ik dat niet en ging ik pas rond de 25 weken zwangerschapskleding dragen maar nu heb mijn voorraad broeken van de 1ste zwangersschap maar weer boven water gehaald om ze te wassen! Ik heb nog helemaal geen zin om die broeken te gaan dragen maar ik heb denk ik weinig keus want mijn gewone broeken zitten echt niet lekker meer. En dat komt alleen door die giga luchtbel, want zo voelt het.
Iemand anders ook dit gekke gevoel of ben ik de enige;)

Groeten

Hoihoi,

Ik denk dat dat per persoon een beetje verschilt.
Ik had met 8 weken al dat mijn broeken niet lekker meer zaten, het knelde en zat allemaal veelste strak.
Vanaf dat moment ben ik zwangerschapsbroeken gaan dragen. T-shirts heb ik nog steeds me 'gewone' aan.

Groetjes Maaike
36 weken + 1 dag.

Hoi!

Ik had bij de eerste met 12 weken mijn positiebroeken gekocht en bij deze zwangerschap liep ik er met 7 weken al in. Iedereen zag met 12 weken al dat ik een buikje had en begonnen al spontaan te vragen of ik zwanger was. Dus het is heel hard gegaan. :)

Ik vond het totaal niet vervelend. Er zijn genoeg vrouwen waarbij je amper kunt zien dat ze zwanger zijn, dat is volgens mij ook niet leuk. Bovendien zat met 7 weken die positiebroek zo lekker, dat ik het heerlijk vond om mijn oude spijkerbroeken terug in de kast te hangen. Maar ik zal  veel blijer zijn als ik die  na de bevalling  weer aan kan!

Groetjes, Marisa

Hoihoi,

Ik had in het begin bij deze zwangerschap ook veel last van m'n maag en m'n darmen. Toen dit wat beter ging kon ik ook mijn gewone broeken weer aan. Ben nu 19 weken en m'n gewone broeken passen echt niet meer.

En het is heus niet gek om nu al zwangerschapskleding te dragen hoor. Is toch ook leuk?

Groetjes      

bij mijn 1e zwangerschap met 20 weken, de 2e al met 9 weken. Was zo'n verademing, zat zoveel lekkerder! Ik heb het ook met 10 weken op mijn werk moeten vertellen (eerder dan ik van plan was), want het was zo duidelijk...

Ik begon met het dragen van zwangerschapskleding toen ik 13 weken was.
Mijn normale kleding zat niet meer lekker op dat moment, het is maar net wat je zelf wilt en wat lekker zit.

Sabrina
Trotse mama van Kirsten (11-04-2009)

Hoi,

Ik ben ook 13 weken zwanger en ook van de 2e. Ook ik heb hetzelfde als jij dat je maag en darmen zo opgezet zijn. Ik draag al 2 weken zwagerschapskleding en de meesten denken dat ik minimaal 4 weken verder ben! Ik heb het tegen de vk gezegd 2 weken terug dat ik vond dat ik al zo dik werd. Mijn baarmoeder zat ook al 2 vingers onder mijn navel en dat was wel hoog zei ze maar nog niks om je zorgen over te maken. Ze zei dat je vaak zie dat je bij de 2e eerder gaat groeien maar dat dat later een poosje stagneert.

Groetjes Corina

hoiii

ik denk idd dat het per persoon verschilt kwa uitzetten enzo
de ene heeft er meer aanleg voor dan de andere.

ik zelf heb ook het zelfde probleempje hihi
ik ben ook zwanger van de 2de (ik ben 14wk en 3dg)
ik kon al vanaf me 8ste wk al haast me eigen kleren niet meer aan hihih
ik draag nog wel gewone kleren maar meer jurken nu en rokken die gewoon wijders zijn hihih
omdat ikook me eigen broeken niet meer past je van die huisbroeken
als ik echt geen zin hebt in een rok of jurk dan draag ik er lekker een huisbroek buiten hihih
tot ik echt zo iets hebt van nu wordt het echt tijd voor aangepaste kleren hihi
ik hou ook zo niet van die broeken zitten zo niet fijne hihi

xx amra

Terug
Bovenaan