Wanneer zwangerschapskleding gaan dragen

Hoi,

Ik ben nu 19 weken zwanger, en mijn broeken gingen ook al niet lekker meer zitten rond de 9 weken.
Ik heb toen gewoon al wat broeken gehaald met een koord die je kunt aantrekken zodat het wel lekker voelt als je de broek aan hebt.
Ik denk dat het ook per persoon verschilt.
Gewoon doen als je je daar beter bij voelt.

Groetjes Lieke

Hoi hoi,

Bij mij zaten mijn broeken ook al heel snel strak.
Ik heb ook al heel snel zwangerschapsbroeken gekocht maar had 1 probleem, mijn eigen broeken knelden en de zwangerschapsbroeken zakten nog af en bleven niet goed zitten.
Ik heb gewoon voor thuis voor de "in between fase" een super makkelijke trainingsbroek gekocht en in een andere oude broek 2 knoopjes gemaakt met knoopsgaten-elastiek.
Dan kan je je broeken nog aan, je zult er alleen iets langs over dragen om het elastiek niet te zien. he zat wel erg lekker!! en je kan na die tijd gewoon de knoopjes eraf halen dus je hoeft niets te verknippen.
ondertussen blijven de zwangerschapsbroeken lekker zitten ( 26 wk)

hoi,

ik ben zwanger van mijn 2e, bij mijn 1e zag je pas wat rond de 6e maand, nu ben ik 8,3 weken en draag ik al positiebroeken!!!! vanaf eergisteren

iedereen kan het ook al zien, ergens jammer want ik wou het nog even gehijm houden maar helaas is dit dus duidelijk niet gelukt!!

Ik vind dit wel beter dan pas een buikje met 6 maanden hoor, dan maar positiebroeken en ach tegenwoordig hebben ze zulke leuke kleding dat ik het met plezier draag.

groetjes moeke

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Ik draag nu ook zwangerschapsbroeken maar die zitten inderdaad ook nog net ff te los. Gelukkig kwam gister mijn lieve buuf een zak vol kleding brengen die zij niet meer aan kon. Allemaal 3 maten groter dan dat ik zelf heb en tatatataaahhh ik kan alles aan! Heb ineens 3 broeken extra en een rok die zelfs nog te groot is! Een stapel lekkere lange shirtjes en deze mama is er helemaal klaar voor voor de aankomende week(en). Nog een beetje groeien en dan weet ik zeker dat mijn positiekleding wel lekker zit ;)

Groetjes Ab

Terug
Bovenaan