Wanneer zwangerschapskleding?

Hoihoi,

Gewoon kopen die broeken. In een heleboel broeken zit knoopsgatelastiek, waardoor de broeken heel goed te verstellen zijn. Ik heb zelf bij prenatal 2 heerlijke broeken van Invorm gekocht. Deze broeken zitten hoog in de taille en hebben achter knoopsgatenelastiek.Bovendien zijn ze van stretchmateriaal gemaakt.  Deze broeken heb ik bij mijn vorige zwangerschap van begin tot eind aangehad. Je kunt ook altijd even bij familie of vriendinnen informeren of die nog broeken hebben liggen zodat je ook kunt proberen wat je zelf lekker vind zitten. De een heeft liever broeken met een lage taille, de ander met een hoge.

Succes ermee,

Suus

Hoi,

Bij mijn eerste kindje had ik met 12 weken al positiekleding nodig, nu met de 2e heb ik tot 20 weken nog normale kleding gedragen zowel boven als onderkleding dus in mijn geval ben ik van de 2e tot de 21e week minder dik geweest dan van de 1e (de  achterstand is inmiddels wel ingehaald hoor haha).

Groetjes,

Puk

Hey meiden

Bedankt voor alle reacties. Nu voel ik me in ieder geval niet meer opgelaten als ik 'nu al' positiekleding ga kopen
De mode werkt dit seizoen ook wel mee inderdaad.

Liefs Willeke

hey dames,

ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger, nog wel erg pril,maar ik merk al wel (denk ik ) dat mijn BH`s wat strakker zitten, en ook die skinny broeken gaan niet meer lukken. Merk dat echt dat alle strakke broeken gewoon niet lekker meer zitten, kan dit al nu het nog zo kort is of verbeeld ik me dit maar? Ben ook wel een kilotje of anderhalf aangekomen? Heb overigens ook een onstilbare honger haha

is het nu al wijs een meegroei bh te kopen en eventueel een zwangerschapsbroek, of kan ik gewoon beter alles een maatje groter kopen??

x

hoi hoi,

Als je kleding gaat knellen zou ik zeggen dat er geshopt moet worden, ben zelf afgelopen zaterdag voor positiekleding gaan shoppen (11,5 week zwanger) en ik ben zo blij dat ik weer normaal kan zitten zonder dat alles knelt, vooral na het eten was het niet te doen. Ben goed geslaagd bij H&M, leuke spijkerbroek,hemdjes,rokje,jurkje! Voordeel van de mode van nu is dat je ook jurkjes kan kopen die niet speciaal positiekleding is, aangezien ze getailleerd zijn onder de borsten dus kun je ze volgende zomer weer aan!
Dus geniet van je dikker wordende buik en ga shoppen!!!!!

liefs Daan

Qua bh's zou ik voor meegroei-bh's gaan: ik had gewoon een cup groter gekocht en die passen nu al niet meer (4 weken later). Die meegroeibh's hebben iets meer rek, dan kun je altijd nog gewone kopen, (als je die lekkerder vindt zitten) als je borsten een beetje uitgegroeid zijn... Bij mij groeien ze nog rustig door, wat ik op zich ook wel verwacht had. Ben ooit door de pil van A naar B gegaan, nu dus van B naar C en C is alweer te klein nu... gaat hard met die zwangerschapshormonen in je lijf.
Hoor daarover wel veel verschillende verhalen, maar omdat je gewoon niet weet hoeveel je borsten gaan groeien, zijn die meegroei-bh's wel handig dus... Bij prenatal waren ze niet duur, 17 euro geloof ik, maar bij de hema schijnen ze ze ook te hebben, (nadeel is alleen dat je daar niet kunt passen en mijn ervaring is dat ik bij hema altijd een cup groter moet hebben dan mijn eigenlijke maat...).

Ik moest met 8 weken al shoppen voor zwangerschapskleren zorg voor een paar combineerbare setjes dan kan je er lang meedoen!

Meegroeibeha's (eventueel als je BV wilt gaan geven meteen voedingsbeha's)

Ze hebben lekkere onderbroeken bij de miss etam vind ik de enige die heel bleven met mijn aso grote buik haha de rest ging de buik niet ver van genoeg mee..

Terug
Bovenaan