wanneer????

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

wanneer denken jullie dat je de kerstboom opzet?????
mijn man en ik doen het altijd samen, vinden we leuk en gezellig dus ik zat net even in mijn agenda te bladeren en zag dus dat het eigenlijks alleen aankomend weekend kan om het samen te doen omdat we dan allebei vrij zijn

liefs ilona

Hihi, ik denk dat ik dit jaar maar zo lang mogelijk wacht. Ik zie het al helemaal voor me hoe ik de hele dag loop te roepen: "Nee Bas, niet aan de kerstballen komen!!!!"
Ik wacht niet te lang met het aanschaffen van een boom, anders zijn alleen nog maar de 'kneusjes' over tegen de tijd dat ik er één ga kopen.

Groetjes, Karin

Hoi hoi,

Mijn man had het ook al over zaterdag! Hij kijkt er al helemaal naar uit.
En ja, ik ben ook bang dat ik nu de hele dag achter een klein mannetje aan moet lopen. We hadden al bedacht dat we maar moeten gaan zeggen dat de kerstboom 'au!' is. Hopelijk blijft Sven er dan wel vanaf.....

Groetjes,
Maike

Wij doen het waarschijnlijk ook zaterdag of in ieder geval dit weekend. We hebben veel van die pluche beertjes en die hangen we in de boom (van Action) met kunststof ballen. Volgens mij moet dat wel leuken met ons dochtertje. In het begin ben ik van plan om haar er gewoon aan te laten zitten en dan hoop ik dat het vanzelf minder interessant wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben benieuwd!

Groetjes Babybelle
PS: de lichtjes in de boom doen, dat vind ik dus wel een rotkarwei!

Hoihoi,

Wij gaan hem zondag opzetten omdat we zaterdag nog Sinterklaas vieren. Wij hebben een kunstboom en ik laat de lichtjes er gewoon in zitten in de doos :) Heb er namelijk ook een hekel aan. Verder kindvriendelijke versiering en ook wij laten haar maar gewoon aan de boom zitten.

groetjes Linda

Ik denk dat ik hem volgende week woensdag opzet. Ik hang er wel ´plastic ballen ´ in en ik hoop dat Ilona eraf blijft..... Ik moet zeggen dat Patrick er nauwelijks aan is geweest, maar voor Ilona vrees ik het ergste. Dat is er echt eentje van uitproberen, dus vermoeiende weken ben ik bang!

x miranda

ps ik heb ook zo'n hekel aan die rotlichtjes erin doen (en als het eruit moet is het helemaal een ellende, alles in de frut!)

quote: kaatje40 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2008 12:56:25'));

Hihi, ik denk dat ik dit jaar maar zo lang mogelijk wacht. Ik zie het al helemaal voor me hoe ik de hele dag loop te roepen: "Nee Bas, niet aan de kerstballen komen!!!!"
Ik wacht niet te lang met het aanschaffen van een boom, anders zijn alleen nog maar de 'kneusjes' over tegen de tijd dat ik er één ga kopen.

Groetjes, Karin

Ook ik zie Rik met Kerstboom niet goed samen hahaha!!
Maar aangezien ik ENORM kerstboomgek ben, ga ik hem dus aankomende maandag al we zetten denk ik (erg hé)!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

hi!

ik was van plan de boom ook zaterdag op te gaan zetten, maar ik hoor net dat mijn broer dan nog langs komt met sint cadeautjes.... dus dat staat dan een beetje raar natuurlijk, dus dan maar zondag.
Ik ben benieuwd hoe mn boom word dit jaar, normaal heb ik zwarte zilveren en turquoise ballen, maar nu heb ik speciaal voor Jayden een Disney boom, tenminste de versiering en ballen erin, was erg prijzig allemaal maar het zijn leuke dingen!!! Heel veel Mickey ballen en echte beeldjes... maar gelukkig zijn de ballen van plastic, die komen dan maar onderaan!!!

xxxjes

Terug
Bovenaan