wanneer????

Zaterdag of zondag. Ik heb gisteren kunsstof ballen gehaald. Mijn glazen hang ik nog maar even niet in de boom....

Aanstaand weekend, omdat wij vrijdags Sinterklaas gaan vieren en ik nog geen kerstboom wil tijdens de Sinterklaasviering. Maar versiering moeten we nog halen, want dit is het eerste jaar dat we een boom gaan opzetten!

Haiiii

Hier ook weer eens een berichie van mij hahaha

Als ik jullie verhalen zow lees heb ik ook zin om hem nu op te zetten hahaha
terwijl ik pakjesavond nog moet vieren ahaha ..

Maar denk wel dat ik het maandag doe !

Gr anna en de kids

Hoi
Hier nog iemand die een kerstboom beregezellig vind!
Maar we wachten altijd tot na de Sint....dus zaterdag is het De dag!
Jongens afgeleid door alle kadoos van vrijdagavond en papa en mama weer heerlijk bekvechten..."nee..hij staat scheef" of " laatste jaar dat we een boom nemen..." of "prikken die naalden altijd zo"

ik kan niet wachten...

x Anouk

Aanstaande zaterdagochtend ga ik hier de kelderbox in op zoek naar alle zooi en dan gaat hij in de ochtend al op! Hier gaan gewoon de glazen ballen erin, meneertje leert er maar vanaf te blijven! Hij blijft ook al netjes van de koffie en thee...dus denk dat hem dit ook wel lukt! En dan alles wat we niet hebben gaan we die middag kopen bij het tuincentrum hier....dus in de avond is hier alles klaar!!! Ik heb er nu al zin in!!

Groetjes
Angel

Sowieso na de sinterklaas. Ik denk dat ik samen met mijn schoonmoeder en Feline volgende week vrijdag naar het tuincentrum ga.

groetjes Mariska

ps En dit jaar mag ik een grote boom! En ik moet ook nog even versiering uitzoeken.

Terug
Bovenaan