Wanneer.....

Ik heb zelf gaatjes gekregen toen ik een haast een jaar was. Mijn surogaatnichtje wil heel graag oorbelletjes maar is bang dat het zeer doet. We zijn nu 3 keer bij de juwelier geweest, ze is inmiddels 8 en heeft nog steeds geen oorbelletjes.

Als ik een meisje had zou ik het ook rond de 1ste verjaardag doen. Ik heb een jongen en die laat ik zelf kiezen, maar pas na zijn 16de mag het hahahaha.

Nou, ik ben het echt helemaal eens met heppy!

En daarnaast: ik vind een babymeisje met oorbelletjes en armbandjes eerlijk gezegd ordinair, maar ieder zijn smaak.. Ik ben het eens met mamamaartje, mijn meisje mag oorbelletjes als ze er zelf om vraagt.. Ik was zelf 6, maar wilde gelijk van die grote ringen en dat mocht niet van mijn moeder. Toen hoefde ik niet meer en nu heb ik nog steeds geen gaatjes (ben 32)... Dus mss is Isa ook wel zo eigenwijs!

Ik vind bedelarmbandjes ook echt heel cute, daarom alleen al wil ik heel graag ooit nog een keer een meisje!!! Ik heb mijn eigen bedelarmband nog, die pas ik ook nog steeds (heb ooit eens alle bedels aan een grotere armband laten zetten). Ik denk dat ik mijn eerste bedels kreeg toen ik 6 werd, de laatste toen ik 16 was? Ach, het is gewoon jeugdsentiment, ik weet nog precies welke bedel ik van wie gekregen heb.

Maar ik vind net als Myrte oorbellen bij kleine meisjes eigenlijk geen gezicht.

Terug
Bovenaan