wij hebben het ook heel vroeg verteld, ook voor de eerste echo, maar goed... mijn dochtertje is nog niet eens 2!!!
ze snapt het dondersgoed hoor, begrijp me niet verkeerd. maar als het fout had gegaan, had ze het de volgende dag niet meer geweten zeg maar.
we hebben het er niet dagelijks over. wel komt ze af en toe met de baby "kroelen" en baby een "kusje" geven (op mn buik dus)
maar jouw kindje is 4.
persoonlijk (en als ik dat zo zie doen heel veel mensen dat) zou ik de 12 weken grens afwachten.
minimaal! t duurt dan nog zooo lang voordat ze haar broertje of zusje te zien krijgt.
mn moeder vertelde het ons pas toen ze 6 maanden zwanger was van mn zusje.
hoefde we nog maar 3 maanden te wachten zeg maar.
snap je het?? hahaha
zou het niet te snel vertellen, een kind van 4 snapt het allemaal veel beter dan een kind van nog geen 2.
succes met klussen! en hopelijk is het snel raak voor jullie!
groetjes, do
21 weken zwanger van onze 2e dochter
ze snapt het dondersgoed hoor, begrijp me niet verkeerd. maar als het fout had gegaan, had ze het de volgende dag niet meer geweten zeg maar.
we hebben het er niet dagelijks over. wel komt ze af en toe met de baby "kroelen" en baby een "kusje" geven (op mn buik dus)
maar jouw kindje is 4.
persoonlijk (en als ik dat zo zie doen heel veel mensen dat) zou ik de 12 weken grens afwachten.
minimaal! t duurt dan nog zooo lang voordat ze haar broertje of zusje te zien krijgt.
mn moeder vertelde het ons pas toen ze 6 maanden zwanger was van mn zusje.
hoefde we nog maar 3 maanden te wachten zeg maar.
snap je het?? hahaha
zou het niet te snel vertellen, een kind van 4 snapt het allemaal veel beter dan een kind van nog geen 2.
succes met klussen! en hopelijk is het snel raak voor jullie!
groetjes, do
21 weken zwanger van onze 2e dochter