Wanner voor het eerst het hartje gehoord?

Hoi Nelly,

Ik had toen Matty Stroo.
Was wel toevallig dat ik net bij mijn eerste afspraak toevallig net diegene had die mijn laatste bevalling gedaan heeft.
En je had gelijk wat betreft die echo: Ik was zo weer buiten!
Gelukkig duurt die 20 weken echo wat langer. Jammer alleen dat ze niet willen dat je andere kinderen meeneemt. Had me nou net zo leuk geleken voor die oudste 2.

Groetjes,
Els

Da's toevallig Els. Ik had vorige week ook Matty. Zij was degene die het hartje niet kon vinden. Een dag later ben ik bij Maud geweest, en die hoorde het na enig zoeken wel. Ik heb zowel Matty als Wivina bij m'n bevalling gehad, maar uiteindelijk belandde ik toch in het ziekenhuis.

Misschien komen we elkaar nog eens tegen bij de vk.

Groetjes,
Nelly.

Hoi Nelly,

Ik heb maandag de 14e weer een afspraak om 9.45
Duurt in het begin best lang 4 weken, maar nu is het alweer over een week.
Ben wel weer benieuwd of ze het hartje kunnen vinden. Ik denk dat ik de vorige keer gewoon geluk heb gehad.
Bij een vorige zwangerschap heb ik het ook eens gehad dat bij 12 weken wel iets te horen was, maar bij 16 weken niet. En toen heb ik er geen moment over gedacht om de volgende dag nog eens terug te gaan, maar wachte gewoon 4 weken af.

Groetjes,
Els

Hoi Els,

Ik moet dinsdag de 29e weer.De reden waarom ik vorige week een dag later ben terug gegaan is omdat wij het hartje nog helemaal niet gehoord hadden. En ik wilde toch wel heel graag weten of het nog goed was daarbinnen.

Groetjes uit  een zonnig dorpje verder.

Terug
Bovenaan