Wanten

Hoe oud is je kindje? Wij gingen pas wanten met losse duim gebruiken toen ons zoontje bijna 3 was, omdat we hem toen duidelijk instructie konden geven wat hij moest doen om de duim op de juiste plek te krijgen. Eerder hadden wij altijd wantjes waar alle vingers gewoon bij elkaar zitten, dus ook de duim
 
Hier dezelfde ellende. Wij hebben gewone dikke wintersokjes aan de handjes gedaan. Beter iets dan niets. Ik snap ook niet hoe dat lukt bij baby of dreumes. Alle maten en soorten geprobeerd hier.
 
De badstof wanten van Zeeman zijn zooooo fijn!! Ze zijn niet waterdicht dus als het echt sneeuwt of er ijs ligt, zijn ze niet handig. Maar voor 'gewoon' koude dagen als vandaag perfect. Ze gaan heerlijk aan!!
Ik heb ook wanten die waterdicht zijn maar die gebruik ik alleen als het steenkoud is want die gaan echt rot aan, altijd gedoe met de duim ja haha.
 
Hij wil z'n handen wel kunnen gebruiken anders gaan de wanten sowieso uit dus leeg laten is geen optie en zonder duim ook niet. Maar zonder wanten is ook ellende met dit weer, dus op naar Zeeman dan maar. Meeste dagen sneeuwt het toch niet.
 
Terug
Bovenaan