Wanten

[quote quote=10522382]De badstof wanten van Zeeman zijn zooooo fijn!! Ze zijn niet waterdicht dus als het echt sneeuwt of er ijs ligt, zijn ze niet handig. Maar voor ‘gewoon’ koude dagen als vandaag perfect. Ze gaan heerlijk aan!! Ik heb ook wanten die waterdicht zijn maar die gebruik ik alleen als het steenkoud is want die gaan echt rot aan, altijd gedoe met de duim ja haha.[/quote]
Heb je een link misschien? Online zie ik alleen andere denk ik..
 
ja de badstof wanten one size van de Zeeman zijn ideaal! ik gebruik ze bij mijn zoontje van 10 maanden. je kunt ze alleen in de winkel krijgen en zijn alleen in het zwart (tenminste waar ik bij de Zeeman ben geweest haha)
 
Ik kan ze online ook niet vinden. In de winkel hebben ze alleen effen kleuren, ik heb zwart en donkerblauw en roze gezien. Ze hebben ze in want-vorm en vanaf ongeveer 4 jaar in handschoen-vorm. Ze zijn echt heerlijk warm! Mijn dochters dragen ze super graag. Hopelijk hebben ze ze nog!
 
Ik heb de wanten van CeLaVi. Kleinste maat. Die zijn waterdicht en niet superdik. Ook zonder duim in het juiste vakje kan ze nog redelijk haar handen gebruiken. Geen kleine steentjes of stokjes oppakken. Maar wel grote dingen. 
En ze hebben een heel ruime opening waardoor je ze makkelijk aan doet, daarna maak je ze vast met een elastiek met drukknoopje. 
Ik vond deze het fijnste werken. Maargoed ik heb zeeman niet getest ?
 
Ik had ze van Prenatal, dacht dat zal wel goed zijn maar die duim is heel smal. Zie andere merken met een veel breder duimvak en ook op een andere plaats zoals doe Lewis noemt van CeLaVie. Dus denk dat die van Prenatal gewoon een flop zijn.
Ga eerst wel langs Zeeman dat is de goedkoopste oplossing dus als die werkt is dat mooi meegenomen ?
 
Terug
Bovenaan