waren jullie ook best zenuwachtig voor de 20wk echo..?

heey meiden,

ik heb dinsdag me 20wk echo..en vind het best spannend,komt misschien ook omdat ik zwanger ben van een 1 eiige tweeling,dus ga al best vaak naar de gyn voor echos (om de 2 weken)we weten al dat we 2 meiden gaan krijgen! super leuk! maar toch ben ik ergens beetje bang dat ze iets gaan vinden wat niet goed is..hadden jullie dat ook?tot nu toe zijn alle echo goed dus ik maak me vast zorgen om niks..pfff nog een paar dagen..

liefs zonnetje

Hey zonnetje! Ik was er afgelopen week wel mee bezig maar heb me minder zorgen gemaakt dan ik zelf had verwacht. Het was heel druk op het werk en dat hielp voor de afleiding. Vanochtend wel wat nerveus ineens ;-)
Normaal maak ik me relatief snel zorgen maar het valt me super mee tot nu toe, verbaas mezelf gewoon! Maar het is best spannend he, ze gaan het toch even goed nakijken allemaal. Ze hebben bij jou vast al nu en dan gekeken, komt goed. Nog even wachten... succes!!!

Ik vind de 20-weken echo een regelrechte ramp gewoon...bij onze eerste dochter was ik bang dat ze zouden zien dat 1 arm maar half ontwikkeld was ofzo...helaas was het nog veel erger wat ze ons vertelden...en bij 21wk+5dgn ben ik bevallen van Ninthe* na een afgebroken zwangerschap.

Bij Nova hadden we de "20-weken" echo al bij 16 weken en dit keer weer....beide keren was het goed en beide keren bij 19 weken nog een uitgebreide echo met goede uitslag.

Ik snap dat steeds meer mensen zenuwachtig worden voor deze echo, je hoort tegen woordig veel meer, mensen zijn opener als het misgaat en veel afwijkingen worden gevonden bij de 20-weken echo.

Ik duim voor een goede echo voor jou en ik denk idd omdat je al zo vaak een echo krijgt dat het allemaal wel goed zit.

Liefs randy

hoi,
nou ik zit ook de dagen af te tellen.
moet zeggen dat erger is als bij me andere 2 zwangerschappen.
je hoort zoveel gekke verhalen om je heen.zelfs me man schrok ervan.hij heeft veel collega´s die zwanger zijn.daar vorige week hoorde hij dat haar 20 weken niet goed was.open ruggetje etc.hoe erg kunnen ze pas achterhalen na de bevalling.
ik moet nog 12 dagen wachten.
moet zeggen dat ik ook wel benieuwd ben wat het is.wordt het nog een verbouwing.me dochter krijgt nieuwe kamer haar kamer is knal roze.als het jongen wordt wordt het weerr behangen en nieuwe gordijnen.
als het een meisje wordt wil ik pas na de bevalling nieuw behang erop gaan doen.
dus ik moet even geduld hebben,vertrouwen erop hebben dat het goede echo gaat worden.anders word je helemaal gek.kan je niet meer genieten.
gr marjan

Maak me ook bijzonder veel zorgen, wij hebben de echo morgen om 9:00 uur in het ziekenhuis. Ook wij hebben helaas onze eerste zwangerschap moeten afbreken bij 23 weken zwangerschap. Dus ook wij weten helaas hoe het is, om een ernstige afwijking te horen, en te moeten beslissen. Ik zal niet in details treden, want het is al spannend genoeg voor iedereen.

In ieder geval hebben we nu wel al weer een gezonde dochter van 1,5 jaar rond lopen, dus we weten dat het goed kan gaan.

Ik ga voor iedereen duimen dat het goed zit!

Laat jullie morgen wel weten hoe het is geweest.

Succes iedereen,

Groetjes, Kitty (mama van Marissa en Danny*)

oke ik ben dus niet de enige die zich zorgen maakt,het komt idd denk ik omdat je zoveel enge verhalen hoort..tis natuurlijk wel zo dat het in de meeste gevallen allemaal goed zit.
ik ben niet bang voor open ruggetje of schedel want we hebben al gezien dat dat in orde is,gelukkig.het is gewoon ook het idee dat ze alles gaan checken.nou meiden succes allemaal met de echo en hopelijk is alles goed bij iedereen!
ik laat dinsdag weten hoe het was!

liefs zonnetje

pff wat n enge verhalen allemaal!! k maakte me eigenlijk nog niet zo erg zorgen!

had er eigenlijk wel zin in! lekker ff baby kijken en horen wat het geslacht is, ik ging er eigenlijk wel wat vanuit dat alles goed is! vooral ook omdat we al eens een miskraam hebben gehad en ik voel me nu zo goed, dat ik steeds denk dat ook echt alles goed is!
maar dat is natuurlijk niet vanzelfsprekend!

meiden ik hoop voor ons allemaal dat onze 20 wkn echo gewoon superleuk is en dat we allemaal goed nieuws krijgen!

mijne is pas 10 febr. maar ik hou jullie op de hoogte!

liefs

Even snel (want ik zit weer op mn werk!):

Alles was bij ons goed! Alle organen zagen er keurig uit, en ook het geslacht was goed te zien, hihi. We krijgen dit keer (weer) een JONGETJE!!!!!!!

Joepie, ben helemaal in de wolken (en dat na een nachtje zenuwen en geen slaap).

Groetjes Mama van Marissa en Danny*

Terug
Bovenaan