waren jullie ook best zenuwachtig voor de 20wk echo..?

Wat goed mama van marissa en danny* dat alles er goed uitzag, vast een hele geruststelling...en en zoon, same here!!!

Ik vind het ook altijd moeilijk om aan mensen uit te leggen wat er precies gebeurt is bij onze eerste dochter en toen de 20-weken echo, vooral als mensen hem nog moeten hebben.
Of het enge verhalen zijn? tja dat is ieder voor zich, het gaat om onze dochter dus nee, eng vind ik het niet, het is helaas de keiharde waarheid, deze dingen gebeuren.

Sommige van jullie weten vast wel wat er gebeurt is, en als iemand het wil weten, vraag gerust...

Nu duimen voor de rest van jullie voor een super echo!!!

Liefs randy

Gefeliciteerd mamavanmaris een zoon! Best veel jochies hier geloof ik ;-))
Het is denk ik goed om te beseffen dat de 20 weken echo echt voor screening. Tenminste, bij ons zoomde ze steeds in op de te onderzoeken onderdelen waardoor ik me echt niet goed kon oriënteren. Daarnaast was ik zo bezig met 'is alles goed' en 'wat gaat het worden' dat ik mn focus kwijt was. Ze vertelde al redelijk snel dat het een jongetje zou zijn en daarna was alles een 'blur' haha . Nee weinig pret bij deze echo - gelukkig een echte pretecho gepland over 4 weken - en dan ga ik los!

hoi meiden!

hier ook een hele goede 20wk echo!!! ben zoooo blij en opgelucht! we wisten al dat we 2 dochters gaan krijgen,maar zo mooi om te zien dat alles in orde is!heb 5 kwartier daar gelegen,ze legde alles goed uit toen ze het liet zien,vooral de hartjes was mooi om te zien,met kleuren om te bepalen of er geen lek zit.echt super dat ze alles kunnen zien he?!teentjes en vingertjes zelfs bij beide kindjes geteld.bij tweelingen krijg je ook een inwendig onderzoek om te bepalen hoelang de baarmoedermond is en die was mooi lang en gesloten (als de baarmoedermond kort is heb je meer kans op vroeggeboorte)
meiden ik ga genieten!!

succes voor de meiden die nog moeten!

liefs zonnetje

Terug
Bovenaan