warm kraanwater voor flesvoeding ???

Sorry Jesper, ik zat niet goed te lezen. Mijn reactie was eigenlijk op dat berichtje van Bloem, en dacht even dat zij degene was die oorspronkelijk de vraag had gesteld. Zo komen de misverstanden in de wereld, dus dames, ik neem  mijn 'kritiek'  weer terug!
 
Hahaha lekker opstandig met z'n allen! Maar ik heb inderdaad ook te horen gekregen dat je beter geen warm kraanwater kunt gebruiken, koud is geen probleem, dit hoef je dan niet meer eerst te komen, opwarmen is genoeg.
 
Waarom doen jullie niet het volgende, zo doen wij het. We koken de avond van te voeren water voor de flesjes die we de volgende dag nodig hebben. Scheppen in een kom de hoeveelheid aan poedermelk wat we nodig hebben. Als het gekookte water een beetje afgekoeld dit water toevoegen aan de poedermelk en goed door roeren met een garde.

Melk in  flesjes gieten nog ietje laten afkoelen doppen erop en in de koeling plaatsen. Je mag voeding met gekookt water 24 uur bewaren dus precies genoeg voor de hele dag. Werkt bij ons perfect. Flesje nodig, uit de koeling halen en opwarmen in de flesverwarmer 6 min.

Miranda moeder van Kim
 
Terug
Bovenaan