Warm/opvliegers/zweten! Wie nog meer?

Hi ladies,

behalve meer zweten kan ik soms echt een soort 'opvliegers' krijgen, bijvoorbeeld in een winkel..het zweet staat dan letterlijk op mijn gezicht..Wie heeft dit nog meer?
Sowieso kan ik me niet meer herinneren wanneer ik het voor de laatste keer koud heb gehad...altijd warm, warm, warm...!
wie nog meer?

heel herkenbaar ik heb het ook altijd warm, zeker in winkels, daar is het ook zo benauwd, lijkt wel.
En zweet op mijn neus als ik maar iets doe.

Toevallig had ik het gisteravond voor het eerst in lange tijd weer eens koud, ik heb alleen het dekbed overtrek om mijn bed liggen.

Ben blij dat het nu weer eens regent, maar een lange legging is niet echt prettig en ik heb sokken aan MET slippers (heel charmant). Maar kan mij het schelen, ben zwanger.

Liefs
Marloes

Ja, ik herken dit ook!! Normaal ben ik echt een koukleum, maar nu... Ik heb het binnen de kortste keren elke keer ongelooflijk warm!!
Maar ik moet zeggen dat ik het wel heerlijk vind, om nu eens een keer niet elke keer koude handen en voeten te hebben.
En nou ja, dan af en toe maar een ander shirtje aan, de wasmachine is geduldig :)!!

Liefs

Ja ook ik ben normaal gesproken de grootste koukleum van deze planeet en heb het nu vreselijk warm. Ik heb al weken allen en t-shirtje met een rokje aan, sokken heb ik al ik weet niet hoe lang niet meer aan gehad.

Het lijkt me heerlijk om bij een evt. volgende zwangerschap in de winter zwanger te zijn, stel je eens voor een winter zonder dat je het koud hebt! Dat lijkt me heerlijk!

Hmmmm..... dat klinkt inderdaad goed essje :).
Ik kan ook niet zeggen dat ik er problemen mee heb dat ik het warmer heb dan normaal, al was het met 30+ graden toch wel fijn geweest als ik het niet zo warm zou hebben ;-).

Wie weet voor de volgende, maar eerst dit kleine meisje maar eens op de wereld zetten :-D.

Liefs

Me too, ik lijk wel een straalkacheltje. Ik heb nooit meer koude handen of voeten, loop al weken in jurkjes met af en toe een legging eronder en op slippers. En slaap ook alleen onder de dekbedhoes, terwijl manlief het dekbed er nu weer vaak overheen trekt (normaal is hij degene die het warm heeft!).

Ik vind het wel lekker, hoewel ik er ook wel weer naar kan uitkijken om met mijn koude tengels lekker tegen hem aan te kruipen om op te warmen.

ja herkenbaar dit! Ik heb het normaal altijd zoooo ontzettend koud. Vooral mijn handen en voeten. Maar nu ik zwanger ben heb ik het altijd warm. Wel lekker, amar ik zou het ook wel weer een keertje koud willen hebben. Mijn man zei laatst dat hij het wel mist dat hij 's nachts mijn voeten niet meer warm hoeft te maken..hihi.
Ik heb trouwens gehoord dat je tijdens de bevalling super koude voeten krijgt. Ik kan me echt niet meer voorstellen hoe dat is...

Terug
Bovenaan