Warm/opvliegers/zweten! Wie nog meer?

Ik herken het ook. Het lijkt wel of ik het gemiddeld 5 graden warmer heb dan mijn omgeving.

Laatst had ik een ventilator aan op mijn werk en toen ik weggging had ik hem uitgezet. Mijn collega had niets gezegd maar ze had het daardoor steenkoud gekregen :S haha..

Het lijkt me heerlijk om in de winter zwanger te zijn!!!

Heeeey,

Heb geen problemen met in de zomer zwanger te zijn. Maar herken wel het benauwde opvliegers gevoel heel erg.

Ook als ik de trap op en af ren heb ik hier snel last van. Tijdens het poetsen loopt het zweet me over het gezicht enz.....

Maar meot er niet aan denken om in de winter zwanger te zijn.... Stel je voor je gaat DAN shoppen en je krijgt zo'n opvlieger in je dikke jas in een warme winkel??? Kom je buiten heb krijg je een klap in je gezicht vande kou!

liefs

Ook hier herkenbaar. Ik word af en toe gek van de warmte, vooral op t werk en 's nachts. Wat ik normaal echt nooit heb, is dat ik gewoon zweet in m'n nek onder m'n haar. Brrrr, vind ik vies! Maar ja, doe je ook weinig aan. Nog even en dan wordt alles weer 'normaal'.. :)

Inderdaad heel herkenbaar, bij mij staat zelfs vandaag de buitendeur open, men vriend komt thuis, "zo wat koud hier!!! heb jij daar geen last van"
euh nee zweet me inderdaad de ter.... geregeld ander schirtje aan. En met poetsen dan breekt me het zweet uit.
Ik douche pas nadat ik men 2 uurtjes (meer mag ik helaas op een dag niet doen) iets gedaan heb.
Anders kan ik gewoon steeds opnieuw douchen.

En dit weer oh zo heerlijk, toen het zo warm was douchte ik 3 keer per dag.

pff.. en het lijkt wel alsof mijn voeten af en toe in de brand staan...

ben echt super blij met het zwembad dat ik heb gekocht voor ind e tuin... (al is het nu even niet meer het weer ervoor)... jas? iemand sprak over een jas?? wat is dat??

Herkenbaar! Ik ben echt iemand van de vesten en dikke sokken, maar ik heb al weken geen sokken aangehad en loop constant in hemdjes en shirtjes zonder het koud te krijgen. Moet nu helaas vanwege de spataderen mijn steunkousen weer dragen (tot in mijn lies!) en dat is echt vreselijk als je het telkens warm hebt. 's Nachts gooi ik vaak het dekbed van me af en lig gewoon in mijn ondergoed te slapen.

Ik heb het ook warmer dan normaal. Ik heb het ook altijd koud. Ik moet zeggen dat mijn hersens nog niet zo kunnen wennen aan deze verandering, want ik neem stug iedere dag een jas mee naar het werk en heb vaak iets met lange mouwen aan.

Dan heb ik het ineens bloedheet en dan vraag ik me af hoe dat kan hahaha!

Maar ik heb het hiervoor (rond april/mei) een hele tijd ijs en ijskoud gehad, dus dit is weer eens wat anders ;-)

En inderdaad, GEEN dekens voor mij in bed! Heerlijk als je 's nachts wakker wordt doordat je het 'een beetje fris vindt'.

Terug
Bovenaan