warmte in huis

Hoi,

Hier ook hitte, het was vandaag buiten 36gr en in de zon gaf hij 45 aan, binnen liep het ook op tot 28gr,,pff
Wij houden overdag zoveel mogelijk dicht, ramen gordijnen en de ventilator aan, zo rond 8uur zet ik alles open en dat laat ik de nacht zo!
Morgen weer zo´n hitte, wil niet klagen, ben blij dat het goed weer is maar dit is wel extreem!

Gr MJ

@mj,
helemaal mee eens!
Vind het ook fijn dat het niet dagen achtereen regent maar jah...
Gisteravond was het ook 28 graden binnen en boven nog warmer,
maar jah, als het goed is gaat het hier vanmiddag en vanavond onweren en regenen en koelt het dus af.

Op naar de warme week die er volgende week weer aankomt ;-)

liefs Marina

Hier ook zo warm. Myrthe's kamer staat vanaf 15.00u de zon in totdat zon ondergaat. Erg warm dus.
We durven haar raam als ze naar bed gaat ook niet open te zetten, aangezien haar b ed eronder staat.
(kan niet anders)
Maar goed, vannacht toen ze sliep wel alles open gezet en dan alle deuren open zodat het door kan waaien, maar zelfs dat helpt niet.
Je kan ook mobiele airco's kopen bij Gamma, Praxis e.d. Zijn wel prijzig, maar die kan je in ieder geval mee verhuizen!

Liefs

Hier eigenlijk hetzelfde verhaal. Ik hou boven overdag echt alles dicht en als de kids douchen, gooi ik de boel even tegen elkaar open. Ik doe Lotje wel in een lauw badje voor ze in bed gaat, dan kan ze even afkoelen en gaat ze in ieder geval niet oververhit haar bed in.
Op zolder hebben we ook een grote ventilator staan, want daar is het het warmst.
En veel drinken en ijsjes...
Liefs, Sophie

hier ook wel warm. meestal zo rond de 24 graden.. valt nog mee dus.. maar heb aan de voorkant bij de keuken s ochtends de zon en dan tegen een uur of 4 komt ie aan de achterkant en schijnt echt dan het huis in. wij hebben ook een ventilator.
ik doe ook s ochtends de ramen en gordijnen aan de achterkant open. voorkant dicht en als het andersom is dan de achterkant open en voorkant alles potdicht. verder als de zon net onder is zet ik alles open. de buitendeur en alle ramen en gordijnen. en als het dan lekker waait dan scheelt dat vaak wel 3 graden! s nachts heb ik alle ramen op de knip. door het savonds open te zetten en dan alles tegen elkaar houden we het nu hier nog wel aardig koel.
verder lekker gaan zwemmen, veel drinken en ijsjes eten met de kids!!

Liefs, Christien

Terug
Bovenaan