Warmte

<p>Goedenavond,</p><p>Hoe gaan jullie nu om met de warmte in huis en hoe krijgen jullie de kamer van je baby koel genoeg om te laten slapen. Mijn dochter is bijna 4 maanden en op haar kamertje is het 26,7 graden. Ze slaapt in een puckababy mini, zonder kan ze niet slapen doordat ze nogal druk ligt te doen met haar armen en benen. Ze is alleen zo onrustig en kan de slaap niet vatten overdag en begin avond. Afgelopen nacht heeft ze gelukkig wel goed geslapen maar vrees nu wel voor komende nacht. Hebben jullie nog tips?<br />Groetjes Ankie (een bezorgde moeder)</p>

Wij hebben een airco aangeschaft. Niet heel milieuvriendelijk, maar anders is het 28 graden op haar kamer en slaapt ze niet. 
Mijn tip, sowieso alleen in de luier in de slaapzak leggen . En anders het nog warmer wordt toch maar zonder? 
PS. Het schijnt dat een ventilator en ijs in de kamer leggen ook helpt 

Airco hebben we al. Dit helpt enigszins maar zodra de airco uit is merk je niks meer van dat die aan heeft gestaan. En hij maakt teveel lawaai om um aan te laten staan. Voor de ventilator heb ik fles water staan die uit de vriezer komt. Op die manier koelen we, maar heel het huis warmt zich zo op dat het nergens meer "aangenaam" is om te slapen. De temperatuur loopt alleen nog maar op komende dagen dus maak me druk voor wat nog komt.

Ps: in de puckababy ligt ze ook in alleen een luier. Zonder puckababy mini / slaapzak slaapt ze helemaal niet helaas. Of als ze slaapt dan maximaal 10 minuten en schrikt ze weer wakker. Al genoeg geprobeerd om zonder slaapzak te slapen zonder resultaat 

Als je een airco hebt laten aanstaan op 24/25 graden. Het geluid is constant en is dus een soort witte ruis. Werkt bij ons perfect bij ons zoontje van nu 9 maand.

Terug
Bovenaan