Warmte

Mijn dochter slaapt wel in slaapzak, ook als het zo warm is. Zonder slaapzak slaapt ze gewoon niet, ze gaat continue staan in bed en draait dr benen in de spijlen (ze is 12 maanden) Ze slaapt alleen in luier in de slaapzak. Op haar kamer is het 31 graden, bizar. Gisteravond sliep ze pas om 21.15 door de warmte, maar ze sliep wel door tot 7.00. En nu ligt ze ook gewoon lekker te slapen. Ik heb een waaier op haar bedje gericht die bijna geruisloos is. Dat is echt heerlijk. Tja, het is nou eenmaal warm en daardoor slapen ze later en korter, dat is gewoon niet anders. Verwacht niet van je kindje dat het net zo goed slaapt als normaal. Dan maar wat korter of wat later naar bed, krijgen ze niks van ;)

Ik doe elke dag het lakentje in de vriezer. Deze leg ik dan n half uur van te voren op z’n bedje. Verder zet ik bij elk slaapje 2 flessen water uit de vriezer voor de ventilator. Zet ‘s nachts z’n raam op kiepstand en alle andere ramen boven open..
Het is daardoor bij ons ‘s ochtends 26 graden en ‘s avonds 30...
Eerst fles geven en dan onder de lauwwarme douche (of badje) en gelijk bedje in werkt hier ook goed trouwens.. Ik doe het normaal gesproken altijd andersom. Ik merk door deze dingen wel verschil. Hij slaapt nog steeds niet zoals normaal, maar wel beter dan voordat ik deze dingen deed.
Succes!

Nooit een mobiele airco laten draaien als je ligt te slapen en al helemaal niet op de babykamer. Mobiele airco's zijn enorm brandgevaarlijk. 

Terug
Bovenaan