*WARNING* Het weer!!!

He meiden,
weer eens een berichtje van mij, lees wel mee hoor.Maar soms echt alleen maar lezen reageren en niet zelf plaatsen en nu lees ik,(en dat wil ik wel met jullie delen) het wordt bloedheet weer zondag,als ik het internet mag geloven 30 graden.De moed zakte me al letterlijk in de schoenen.ik kan al zo slecht tegen die warmte nu en alles wordt dan moeilijk en langzamer dus ik hoop eigenlijk dat het ineens stort regend.Normaal ben ik echt tegen regen en kou maar in mijn zwangerschap is hoe koeler hoe beter de slogan..

Meiden sterkte voor zondag :p

Liefs Nice

Ik had het gehoord ja..... mijn schoonouders hebben een grote tuin en zetten voor onze dochter een zwembadje op.... dus ik denk dat ik er ook gewoon in plons....
Ben toch al een kamerolifant dus een walrus maakt ook niet meer zoveel uit hahaha

hier heb ik juist de hele zomer op gehoopt
leek me zo geweldig met mij n buik pronken aan het strand.... maar of ik het nu nog leuk vind hahahaha

ben benieuwd....

sterkte in ieder geval

ik heb wel dat waterverstuivertje bij de action gekocht, van wie was die tip ook al weer hahaha....

heey meid

ik hou normaal ook van de zon maar nu ook niet hou nu al vocht vast heb nu al super dikke voeten en als het echt zo warm wordt dan ga ik niet met de fam naar helendoorn toe dan blijf ik lekker met me beentjes omhoog op de bank of ff lekker zwemmen das wel te doen hoop ik

groetjes tamjoh

Die waterverstuiver moet ik toch nog ff gaan kopen hoor! 30 graden..pffff word een lange warme dag....zie er wel een beetje tegenop.
Misschien maar ff een zwembadje opzetten!

Pfff echt geen zin in het warme weer. Voor iedereen om me heen heerlijk hoor, maar zelf moet ik er niet aan denken.
Dan toch maar een zwembadje voor in de tuin kopen?!...
Wel weer een reden om veel ijsjes te eten hihi.

Bah! Wij gaan zondag naar de musical van K3 (Alice in wonderland) in Den Haag..tzal drama worden op de weg die kant uit,,,iedereen gaat natuurlijk naar het strand.. Eerst maar eens zien of ik het denk te trekken, anders moet manlief maar gaan met haar..
sterkte allemaal!
x

Terug
Bovenaan