*WARNING* Het weer!!!

@mvtwee, als dat in het Circus Theater is dan wens ik je veel succes inderdaad.

Hier staat de zon van opkomst tot ondergaan op de woonkamer, dus van zon word ik sowieso al niet blij deze zomer. Van regen wel, ramen open en al regent het naar binnen dan maar handdoeken op de vloer! Verklaar me maar voor gek haha.

Ik had ook eerst het idee van lekker in de zon pronken met de dikke buik, maar daar heb ik me ook flink op verkeken! Een schijnende zon betekent dikke voeten dus liever geen zon en hoge temperaturen!

Eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet erg dat het zo'n slechte zomer is hoor :) vinden de niet zwangere vast niet leuk om te horen maar ik moet er niet aan denken om in een hittegolf vollop zwanger te zijn...pfff

@mvtwee, vanuit ypenburg gaat de tram (incl parkeren, tram naar scheveningen) voor 4 personen en een auto 2 euro.
Is misschien handiger :) het is aan de A4 en het werkt ideaal

Ow wat lief, thanx voor de tip! Maar het is niet in scheveningen maar in het world forum theater in Den Haag. Ik hoop dat we daar makkelijk kunnen parkeren. Mijn man gaat dan vandaaruit met mijn jongste dochter naar scheveningen (tram?) en na de voorstelling wil ik daar met mn oudste ook heen, nog even lekker naar het strand.. tenminste, als het weer oke is en ik oke ben haha!
lfs!

Nou, het zwembad hier maar opgezet (3 m doorsnee) die ik gelukkig van schoonbroer lief kon lenen. Zo kom ik de warme dagen vast wel door. Succes jullie allemaal met de warmte! @mvtwee, ik hoop dat het te doen is voor je en dat het strand nog een beetje bereikbaar voor je is daarna.

Terug
Bovenaan