Was-adviesje :-)

Whihihi!
Lekker stel zijn we ook in Nederland!
Ik heb als motto gehouden dat ik mijn kindje niet steriel wil opvoeden...........
Betekend natuurlijk niet dat ze nooit in bad gaat en schone kleren aan krijgt........whahaha!
Maar we zijn alletwee niet allergisch als ouders, dus waarom zij wel............tuurlijk, het kan altijd maar dat merk je snel genoeg.
Dus: ik heb alle kleertjes gewoon gewassen en wasverzachter gebruikt..........wel eentje van robijn, speciaal voor kindjes.............
En ook mijn dekentjes en lakentjes enzo gaan in de droger. Alleen de kleertjes niet want dat vind ik zonde.............

Gr. Rimke
Mama van Maudy, 8-9-2008.

Jammer he van die dekentjes! Echt zonde dat ze niet zo blijven. Maar ze gaan bij mij altijd even in de droger, daar knappen ze inderdaad van op.
Zelf ben ik ook niet zo van alle allegie regeltjes. Helemaal bij nummer twee. je merkt snel genoeg of er eeb reactie is of niet. En die kans is erg klein! Ik was de eerste kleertjes enzo wel 1 keer met iets neutraals maar dan stop ik er al snel mee. Wat ik ook doe bij de neutrale was, omdat het niet lekker ruikt. inplaats van wasverzachter doe ik er een flinke scheut zwitsal bij. Gewoon in een doseerbolletje. Ruikt heerlijk! Nu zijn er ook kindjes overgevoelig voor Zwitsal. Dus tja...
Maar goed, ik waag het er weer op. Ik vond het een heerlijke tip. Echt genieten als je die kleine kleertjes dan ophangt! Kom je helemaal in de babysfeer.
Kan niet wachten tot ik de wasjes ga draaien! Heerlijk!

Liefs Remy

Terug
Bovenaan