was dat nou een kus???

A

Anoniem

Guest
aaaaaaahhhhh

Loek begint de laatste dagen te knuffelen. Hij pakt mijn haren, trekt me naar zich toe en duwt zijn neus tegen me aan. Net deed hij hetzelfde, maar lebberde mijn wang helemaal onder!
ik interpreteer dit graag als zijn eerste kus

ahhhh
wat schattig!

die van mij trekt altijd zijn gezichtje weg als ik hem wil kussen
papa heeft hem geleerd in mijn neus te knijpen en dan roepen we toet
hij houd meer van de wilde dingen

hoop dat ik binnenkort ook kusjes krijg zwijmel

Jaaaaa!!!!

Wat leuk om te horen dat jij het ook zo ziet!!!
Ik ben nu helemaal blij, Sol doet dat namelijk ook maar iedereen lachte me een beetje uit toen ik zei dat ze me kusjes wilde geven, maar blijkbaar ben ik niet de enige die het zo ziet, joepie!
Sol is sowieso een enorme knuffelkont, gek op lichamelijk contact en nu doet ze inderdaad wat Loek ook doet, helemaal je gezicht beet pakken en je haren en dan haar gezichtje tegen je aan drukken met haar mondje helemaal open, en dan gaat ze met haar tong een beetje smakken zeg maar... Zo schattig! Ik moet me daarna wel helemaal schoonvegen haha, maar oh wat heerlijk... Baby kusjes!
Ik besef me plotseling dat ze de laatste tijd best wat meer nieuwe dingen doet, gisteren zei ze namelijk ook opeens HALLO! Is Loek ook zo'n kletskous? Ik ben benieuwd of er een verband bestaat tussen kindjes die praten en kusjes geven, haha, die concentreren misschien al hun energie op hun mondjes. Ik ben helemaal blij hiervan.

Groetjes Sarah

haha, wat fantastisch van loek en sol dat ze kusjes geven! Ik kreeg gister een zuigzoen van yanick op zijn wang, telt dat ook? Hij was aan de borst en toen ik hem rechtop zette voor een boertje ging ie vol op mijn wang zuigen alsof het de borst was, Haha, blijkbaar was hij nog niet klaar met drinken.

ach wat lief, dan kan je dag toch niet meer stuk??

gr tammy

ja, Sarah...
Dat was ab-so-luut een kus. Lekker genieten van het gelebber!!! Ik smolt ook helemaal weg (moest de papa eens proberen... Zo'n lebberkus. Is mama helemaal niet van gediend als het van hem komt). Van Loek is dit echt puur genieten!

Hoi rosanne,

Femke deed dit een paar weken geleden ook voor de eerste x. Geweldig he!
Ze lag bij papa op de buik en zabbelde aan zijn kin. Steeds als ik nu een kus vraag gaat d'r mondje open en zabbelt ze op mijn wang. Lief he!

Geniet ervan he.

Gr linda

Terug
Bovenaan