was dat nou een kus???

leuk he als ze je helemaal vastgrijpen heerlijk gewoon

laat je maar lekker onderlebberen (haha) nu willen ze het nog. over een paar jaar voelen ze zich te groot

groetjes annegien

wat is dat genieten he !! Bram is ook zo'n heerlijke knuffelkont !! en dan inderdaad die mond wijd open naar m'n wang en die armpies om m'n nek hahaha geweldig !!

O wat leuk...hier gebeurt dat ook heel veel maar had dat nog niet geïnterpreteerd als een kus...ik dacht meer aan mijn gezicht proeven of zo.
Maar vanaf nu vind ik het ook een kus!

Gr Irene

oooo wat leuk Renzo   doet wel als ik vraag krijg mama een kus zn klus wagenwijd open maar draait zijn hoofd weg ;-)

Ohhhhh helemaal geweldig....

Kan niet wachten dat Madeleine dat doet!
Groetjes Veronique

Hallo meike is ook wel een knuffelkont doet haar armpjes om je nek en als ik zeg meike mama aai dan aait ze me over mijn gezicht gaat soms wel wat hardhandig maar is wel erruuggg lief

Groetjes Monique

Ik zing altijd het liedje van K3 'kusjesdag'.... dan krijg ik zo'n lekkere natte pakkerd/lik van Britt. Ze vindt het altijd geweldig als ik dat zing. Het is kusjesdag, kusjesdag, kusjesdag alles kan en alles mag...... ladidadida
MJW

haha, naomi doet dat ook, maar ik dacht dat ze gewoon honger had hihi, leek net alsof ze een hapje wil nemen....

groetjes  Yvonne

Terug
Bovenaan