Was het mijn menstruatie?

Ik heb ook gehoord dat een ovulatietest positief kan zijn!! meiden ik heb opeens ook erg last van witte vloed, echt heel veel ineens.
 
Ik merk dit de laatste dagen ook op. Niet super veel. Maar wel meer dan normaal.
Merk dat ik veel moeite met die onzekerheid heb.
 
ik heb vanochtend getest met cb en ik zag een +je en met kv een duidelijk streepje! wel nog last van bloed bij afvegen.. maandag is mn nod.
 
Ohhh wat fijn gefeliciteerd! Volgens de app was mijn NOD gister maar zit voor mn werk in het buitenland dus hoop morgen testen te kunnen kopen en zondagochtend testen als er nog steeds niks is.. wordt mijn eerste test ooit na 6 rondes dus ben wel een beetje zenuwachtig :)
 
dankjewel!! dit was voor mij ronde 2.. wat me wel een beetje bang maakt is het aanhoudende bloedverlies maar dit is nogsteeds alleen bij het afvegen en licht van kleur.
 
Ohhhh meiden! Ik kon me niet inhouden en heb net op het vliegveld 5 voor €5 buitenlandse tests gekocht. Gelijk gebruikt met dus middag urine en hij lijkt positief, hoe upload ik een foto?? ?
 
Gefeliciteerd!! Anders eens contact opnemen met je huisarts als je vragen hebt over het aanhoudende bloedverlies. Misschien dat hij of zij je gerust kan stellen?!
 
@x-Marina ohhh dat zou echt super zijn! 
Als je een reactie wilt plaatsen heb je die balk, daarin staat als laatste icoontje een kadertje met bergen en een zonnetje. Zo zou je een foto kunnen uploaden!!
 
Terug
Bovenaan