Was toch zwanger....

Lieve Crienie,

Bedankt voor je lieve berichtje echt wijze woorden van je en ze kloppen echt. Bedankt voor de knuffel!!

Ik vind ook dat liefde het allerbelangrijkste is en ik wil ook niet dat het lijkt alsof ik alleen maar verdrietige dingen mee maak, ik ben echt gelukkig en er zijn genoeg mensen die dat door omstandigheden niet kunnen zeggen. Ik voelde me gewoon een beetje triest omdat ik dat berichtje van anoniem had gelezen en als je dat zo leest dan komen er weer dingen naar boven waar je dus weer verdrietig van wordt, en dat mag natuurlijk ook!

Maar ik ben een positief mens en we gaan er gewoon weer tegenaan!!

Jij ging toch naar kroatie op vakantie of ben ik in de war met iemand anders?
Door de griep heb ik de hele week niks kunnen doen en loop ik mega achter om alles af te krijgen voor de vakantie. Ik wil altijd, zoals zoveel vrouwen mijn huisje aan kant en dat moet nu dus nog gebeuren en ook de strijk en dan natuurlijk nog de koffers inpakken.

Jij gaat pas de 17 e juli dus dan kunnen we een tijdje geen berichtjes meer aan elkaar verzenden want als jij gaat kom ik drie dagen later weer terug en jij bent er 8 of 9 augustus pas weer!!

Hoe is het nu met je en je liefde, zoals jij altijd zegt, hoe pakt hij het op?

Lees het wel!!

Nogmaals bedankt Liefs: Chili
 
aller eerst Crienie,sterkte en hopelijk is het weer snel raak en dan ook goed!
volgens mij bloeit er een mooie vriendschap op tussen jou en Chili;fijn dat het zo klikt en heel mooi om te lezen. geweldig toch wat zo'n forum met mensen doet! hou vol!
gr. petra
 
Inderdaad erg mooi dit. Ik reageer later op de dag nog even want mijn liefde en ik gaan naar de film. Harry potter. Even weg dromen in een toverwereld waar magie ook nog bestaat.

Tot later xxx
 
Wat erg voor jullie !!! Ik hoop dat het inmiddels wat beter met je gaat !!! Hoe was de film ??? Ik hoor het nog wel. Heel veel succes met zwanger worden !!!

Groetjes Biaggi
 
Begrijp ik nu goed dsat je geen positieve test hebt gehad? Volgens mij eindigt een behoorlijk hoog percentage van de zwangerschappen zo.
Ga niet bij de pakken neerzetten, jou tijd komt wel. Probeer wat afstand te nemen, je bent hier behoorlijk veel te vinden op dit forum, of niet?
 
Terug
Bovenaan