was weinig voor nodig...

Hoi hoi,

Bij ons in bed laten slapen doen we alleen als wij wakker zijn. Ik ben toch net iets te bezorgd, al heb ik al wel een paar keer een tukkie gedaan op mijn rug met Christian op mijn buik/borst. (Is dit mamalogica??? Hahaha)

Hij slaapt nu in het wiegje van de kinderwagen op onze kamer, maar overdag leg ik hem ook wel in zijn bed op zijn eigen kamer, zodat hij vast kan wennen. Hij gaat pas definitief naar zijn bed als we een babyfoon hebben, want ik ben bang dat ik hem anders niet of pas heel laat hoor 's nachts (ik ben een vaste slaper). Ik ben benieuwd hoe het gaat werken.

Hoe dan ook, misschien is het langzaam laten wennen een idee?

Groetjes,
Tess en Christian (4 weken)

Hallo

Het inslapen in zijn eigenledikant (naast ons bed) ging goed de eerste keer, dus hebben we het vannacht weer gedaan. We hebben ons voorgenomen om te beginnen in het eigen bedje en als het s nachts niet gaat, blijft hij na de voeding gewoon bij ons. Bij doorslapen is hij dan toch per ongeluk de hele nacht in zijn eigen bed...
Vannacht ging het prima! Hij heeft de hele nacht in zijn eigen bed geslapen, alleen vanmorgen na de voeding van 6.15 uur heb ik hem lekker bij me gehouden. Hij mag zo jong ook wel bij mama zijn af en toe! Daar geniet mama net zoveel van!
Zolang het beiden goed gaat, gaat het goed!

Al dat gedoe over geforceerd leren alleen te slapen. Ik denk dat hij het kan wanneer hij er aan toe is. Het is vervelend als dat pas heel laat is en je hebt er zelf eerder behoefte aan, maar ik ga niet voor drama's!

Terug
Bovenaan