Wasbare luiers

Ik zou een gratis consult doen bij nappys.nl. die hebben een groot assortiment. En de consultenten krijgen een vergoeding voor hwr consult en niet zoals  bij kaatje katoen een provisie bij verkoop. 
Je kan ook,een huurpakket kiezen voor de,newborn fase en daarna,daaruir bepalen wat je fijn vind en dan pas wat kopen. 
Wij hebben zelf buttons met verschillende inleggers. Die van buttons, maar ook,softbums, blumchen en littlelamb. Boj oudste na maandje rustig begonnen. Nu met dr broertje ervaren dat voor,een newborn strikluiers ook wel,fijn zijn. Deze hadden we van de oudste liggen, omdat we daarmee haar nachtluier maakte met verschillende inleggers(booster wordr ook wel gebruikt als woord hiervoor). Waar we dan een,wolbroek over deden. Maar toen was ze al ruim 1. Tot die tijd redde wij t bij haar dus met wat losse inleggers. Dr broertje lijkt vanaf het begin wat meer te plassen. Dus al veel eerder naar w inleggers gegaan dan bij zijn zus. En bij een jongetje er 1 dubbel gevouwen aan de voorkant! Want die plassen meer aan de voorkant dan meisjes. Dat kan een hoop frustratie voorkomen mbt doorlekken?

Ik heb ook goede ervaringen met wasbare luiers.
eerste maanden prefolds gebruikt met overbroekjes, daarna bamboozle met overbroekjes. 
van beide hebben we 24 luiers en 6 overbroekjes. We wassen elke 2-3 dagen.
Papieren inleggers van Kaatje katoen kun je door het toilet spoelen als er gepoept is, anders gaan ze gewoon mee in de was.
ik heb nog wel 2 aparte overbroekjes voor buikslapers voor ‘s nachts. Daarmee nooit lekkage.
alleen bij gebruik van wegwerpluiers (doen we incidenteel) hebben we wel eens lekkage, met bamboozle nooit. heel tevreden dus! 

[quote quote=10353177]Ik heb ook goede ervaringen met wasbare luiers. eerste maanden prefolds gebruikt met overbroekjes, daarna bamboozle met overbroekjes. van beide hebben we 24 luiers en 6 overbroekjes. We wassen elke 2-3 dagen.Papieren inleggers van Kaatje katoen kun je door het toilet spoelen als er gepoept is, anders gaan ze gewoon mee in de was. ik heb nog wel 2 aparte overbroekjes voor buikslapers voor ‘s nachts. Daarmee nooit lekkage. alleen bij gebruik van wegwerpluiers (doen we incidenteel) hebben we wel eens lekkage, met bamboozle nooit. heel tevreden dus![/quote]
Welke overbroekjes voor buikslapers zijn dat? Daarin zijn wij wel nog zoekende. 

@mama van t
Je hebt wolbroekjes, optrekbroekjes gewpon van,pull of da ht popolini met knoopjes aan de ziikant voor buikslapers! Hier erg,tevreden over de,wolbroeken. Maar de andere 2 nooit geprobeerd. 

Terug
Bovenaan