Wassen hoes van maxi-cosi cabriofix????????????

Hi dames,

Ik heb een enorm probleem mijn hoes van de maxi is vies maar ik krijg hem niet geheel los. Volgens de gebruiksaanwijzing moet dit wel kunnen, maar ik krijg het koppel stuk van de snelverstelkop niet los waardoor de hoes aan het onderste gedeelte van de gordel blijft hangen. Wie kan mij uitleggen hoe dit moet want het is echt vreselijk lastig.
Alvast bedankt.

Groetjes Patricia
 
Hey meid,

ik heb geen oplossing voor jou, maar weet je wat je wel kunt doen??
Gwn ff naar de fabriek bellen, waar ie gemaakt is. Ik weet niet of de maxi-cosi ook daadwerkelijk van Maxi-Cosi is??
Daar zijn ze voor hoor meid. Die dingen gebeuren ons zovaak!!

Groetjes Debby.
 
Hi Debby.

Bedankt voor je reactie en ja het is een echte maxi-cosi, en daar ligt dus meteen het probleem. Ze hebben namelijk geen telefoonnr. het moet via de pc maar als ik dan de hele contact lijst invul en op verzenden druk dan doet hij het niet echt zwaar irrie heb ook al de gebruiksaanwijzing door geplozen maar hier staat gewoon in dat je de gordels door de gaten moet trekken, ja zover kwam ik zelf ook wel maar hoe dan???????? Ik word enigzins wanhopig hier echt zwaar irritant. Maar toch bedankt.

Groetjes Patricia
 
Hoi Patricia,

Als ik het goed begrijp krijg je de gordels niet door de hoes heen. Ik heb zelf een maxicosi cabrio, waar het ook niet makkelijk ging, maar je moet de instekers dat verticaal houden, dan gat het wel.
Ik hoop dat je dit bedoelde, anders moet je het effies anders uitleggen.

groetjes Mariska

 
Bedoel je dat ding waar die durk knop op zit?
Het is wel lastig, maar je hoeft dit niet los te maken. De stof zit er zeg maar omheen. Als je nou bij 1 punt de stof weg trekt, zie je als het goed zit 'het einde' van de stof en kan je met je vinger de rest wegpoeren. Is dat duidelijk?! Ik hoop dat je het begrijpt. Succes
 
Maxi-cosi wordt gemaakt door Dorell.
Hier kun je als het goed is wel een telefoonnnummer van vinden.
De fabriek/kantoor zit in Helmond.

Liefs Saskia
 
Hi dames,

Bedankt voor jullie reacties. Het is gelukt hoor, het bleek heel makkelijk te zijn. Het ging om het voorste stuk van de gordel. Deze zat helemaal niet echt vast maar gehaakt. Ik heb geloof ik meer dan een uur geprobeerd om het mechanisme van de snelverstelknop eruit te krijgen Ach ja wat zal ik zeggen blond he.

Toch bedankt allemaal.
Groetjes Patricia
 
Terug
Bovenaan