Wassen; man heeft meegeholpen....

Ik had al gereageerd maar kreeg het dus steeds niet geplaatst. Ik schreef dat het heel normaal is hoor Miranda. Mijn man heeft een keer de VUILE was aan de LIJN gehangen haha! Dat was toen ik hoogzwanger was, hihi! Ach...dan kunnen we weer eens lachen he! Ennu, volgens mij is het niet normaal dat je man meehelpt in het huishouden. Er zijn genoeg mannen die niks doen. Dus ik kan me voorstellen dat veel vrouwen het lief vinden als hun man een keertje meehelpt in het huishouden. Het is echt niet vanzelfsprekend hoor! Dus heb je toevallig een man die wel meehelpt dan heb je geluk en het hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel je man werkt. Er zijn mannen die iedere avond over moeten werken of een werkweek van 70 uur maken. Dan blijft er weinig tijd over om mee te helpen. (kun je beter een werkster nemen) hihi

Groetjes babybelle

Hier toch ook alle taken voor mama..Ik werk 18 uur per week buitenshuis..en doe thuis eigenlijk ook alles alleen.
Idd hier een man die je echt eerst iets moet vragen...Maar hij heeft een eigen bedrijf, en werkt idd lange dagen van soms wel 14 uur ofzo.
En ik ben ook altijd wel eerder thuis dan hem..
Ik ben ook wel het type dat vind dat ik het zelf ook beter kan..dussss
Opruimen is wel meer zijn ding...
Maargoed hij is handig, klust veel zelf thuis, en brengt leuk geld binnen zodat ik maar twee dagen hoef te werken!!
Dus ja, overal is wat voor te zeggen, al zou ik soms wat hulp wel weten te waarderen.

Gr Rina

leuke discussie! ik was ook 1 van die mensen die het woordje LIEF zei! maar goed ben het er ook wel weer mee eens dat de taken wel eerlijk verdeeld moeten zijn, als de vrouw ook gewoon buiten de deur werkt dan moet het in huis ook verdeeld zijn.
Wij zijn allebei thuis en ik doe nu eenmaal meer in huis en mijn man meer buiten maar dat vind ik niet erg, zo hebben we het nu eenmaal verdeeld. Toch vind ik het dan wel eens LIEF als hij een keertje de afwasmachine leeg haalt!
Groetjes

Terug
Bovenaan