wassen van slabben

Wat een leuke vraag!
Ongeveer een jaar geleden stelde ik hem ook, omdat ik er achter kwam dat geprakte banaan zwarte vlekken gaf die niet meer uit je slabbers wil. En dat vond ik zonde. Terwijl ik helemaal niet zo'n poets ben. Bij mij reageerden ze gelukkig iets minder geprikkeld.

En de grootste grap: inmiddels accepteer ik maar dat slabbers er niet uit zien, ook al zijn ze gewassen. Grootmoeders tips heb ik dus niet echt. Ik heb een tijdje soda gerpobeerd. Dat hielp een beetje, maar uiteindelijk werden de slabbers steeds groezeliger. En nu laat ik dat maar zo.

Ik ben nu zwanger van de tweede en ondanks mijn vlekken-acceptatie (haha) heb ik voor de kleinste toch een nieuw, schoon, helder wit slabbetje gekocht. Lekker puh.

Groetjes
greet

Bedankt voor alle  leuke reacties.   Ik zet ze voortaan in de week en dan het wasmachine in. Zijn ze toch weer lekker schoon. Ik vindt het zonde als ze na 1x gebruiken al niet meer schoon worden, en dat gaat heus niet ten koste van m'n kind hoor!   .
Die slaapt overdag namelijk nog, en dan ga ik dus niet uit m'n neus zitten eten.

Groetjes

Heeeey,
Ik heb gewoon een aantal slabben die ik gebruik voor de fruit en groente. Ik heb bij prenatal een beetje donkere gekocht zodat je de vlekken niet heel goed ziet en die gebruik ik daarvoor. Bij de bv doe ik ook een slab om en daar gebruik ik dan andere voor. En verder maak ik me er ook maar niet druk om, die slab heeft ze toch alleen maar om tijdens het eten en na een hap zit mevrouw al helemaal onder gesmeerd dus dan maakt een schone slab mij niet meer uit maar ik denk dat ik toch eens die vanisch ga proberen...
Mar

ik bedoelde het helemaal niet zo heftig hoor sorry als het verkeerd werd opgevat.
Ik bedoelde eigenlijk net als wat reisa zegt, gaat de vlek er niet uit jammer dan daar heb ik slabben voor het zorgt er voor dat de kleertjes niet vies worden.
En ik bedoel ook helemaal niet dat jullie daardoor geen tijd besteden aan jullie kinderen.
sorry als ik die indruk wekte, nogmaals het was niet zo bedoelt.
groetjes Martine

Terug
Bovenaan