Wassen

Sowieso gebruiken mensen in het algemeen te veel wasmiddel bij hun was. Dat wat op het pak aangegeven is de ruime BOVEN marge. Logisch, want zij willen zo veel mogelijk verkopen. Ik ga er altijd iets onder zitten en alles is perfect schoon. Dat blijf ik ook gewoon doen als mijn kindje er is. Inderdaad denk dat door overal rekening mee te houden je kind uiteindelijk alleen maar allergieen ontwikkeld als hij groter wordt. Je moet hem natuurlijk niet aan alles blootstellen, maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel.
 
ha,

ik heb altijd gewone gebruikt en ook wasverzachter, gewoon bij kleine beetjes geprobeert, anders blijf ik apart wassen. De kleine kon er toen gewoon tegen dus geen probleem! En nog niet... succes!

Aaltje
 
Het heeft er inderdaad ook mee te maken hoeveel wasmiddel je gebruikt. Je moet niet vergeten dat er altijd nog wasmiddel achterblijft van de vorige wasbeurten dus inderdaad gewoon onder de maten op de verpakking gaan zitten.
En ik bedoelde trouwens niet dat in vloeibaar wasmiddel minder stoffen zouden zitten, maar in huismerken in vergelijking met duurdere merken.

gr,
Prize
 
ik heb gewoon alles gewassen met het wasmiddel wat ik heb. Wasverzachter gebruik ik zelden, dus hier ook niet.
Maar ik zou het gewoon wel proberen mocht het nodig zijn. Of je kind allergisch is of niet, dat merk je vanzelf.
 
wat een onzin. ik was gewoon met de gewone wasmiddel hoor. en als de kleine er allergisch voor mocht zijn, stap ik wel over op die neutral.
jezus wat een vraag is dit zeg!!
 
Terug
Bovenaan