wastips

A

Anoniem

Guest
Help: ons zoontje spuugt wel eens na de groentehap of gaat opeens met zijn hand door zijn gezicht tijdens het eten en er komt dan zo'n lekkere oranje vlek in de romper of shirt en die krijg ik er niet meer uit!
Heeft iemand nog een wastip?

vanish? Ik gebruik het omdat mijn mannetje nog heerlijke natte borstvoedingspoep heeft. Dat is net verf en zit soms tot in z'n nek.

Inweek van biotex en gewoon op 60 graden wassen. En in de zon hangen om te drogen. Zo weer weg de vlekken.

Ja, wat supertje zegt, na het wassen in de zon laten drogen, dan bleken de laatste vlekken eruit. (Moet de zon wel schijnen).

Het licht doet vaak ook al veel goed hoor hahahaah. Moet zeggen dat ik erg trots ben op mijn witte slabbers en spuugdoekjes hhihihihi.

Nou, ga het meteen proberen. Ben benieuwd. Tnxs in ieder geval!

Vanish doet wonderen!
Kreeg zelfs na 4 jaar nog gele vlekken uit witte rompers, toen ik die van grote zus voor Lisse wilde gebruiken! (wel met vanish op 90 graden in kookwas, maar had niet verwacht dat ze na zoveel jaar nog vlekvrij zouden worden!)

Ik heb ook dat probleem en al meerdere dingen weg kunnen gooien! Ik ga jullie tips ook gelijk proberen!

Terug
Bovenaan