wastips

Wat stom! Ik krijg het er dus niet uit met Vanish! Ik maar weken en weken.. tot 6 uur lang dan op de kookwas.. Nee hoor, die heerlijke gele/oranje vlekken verdwijnen niet! En de zon.. Die heb ik het hele jaar nog niet gezien.. Prutzomer!

Ik ga op de biotex.. Laatste redmiddel..

Je kan trouwens ook plastic slabben kopen met mouwen, of de mouwen van je kleine even goed oprollen.. Sceelt een hoop vlekken in de rompers..

Ik heb liever slabben met vlekken dan rompers :D
 
Van ariel kun je een fijne vlekverwijderaar krijgen... zelfs grasvlekken, wijnvlekken en spaghettivlekken krijg ik er mee weg... ook ingedroogde... proberen waard dus!
 
wij hebben omdat onze dochter ook steeds met haar handen over haar gezicht ging en vlekken kreeg een schort gekocht met lange mouwen. Wij zijn hier erg tevreden over, dus misschien een idee zodat je het probleem voor bent
 
Nou ik heb t zelfde probleem maar was nooit op 60 graden ben bang dat ut krimpt(rompers dan)
Maar ga toch maar eens een wittewas met vanisch en 60 graden was doen heb heel veel witte slabben en hydrofielluiers met zure oranje spuugvlekken..

Kleine spuug best nog veel nl!

1 tip koop sillybillys slabben... die zijn echt zo schoon zelfs op 40 graden! en zo droog! je hebt ze ook met mouwen!!!
 
Terug
Bovenaan