Ik liep ook in shirt en joggingbroek toen ik naar het zieknhuis ging. Vervolgens in mijn shirt op het bed en ik kotste dat shirt onder! Shirt uit en mijn (big) shirt aan die ik speciaal gekocht had voor de bevalling en inderdaad zat dat shirt vervolgens onder het bloed. Dat moest toen weer uit omdat ik onder narcose moest (manuele placenta verwijdering) en ja, dan lig je in een operatie hemd (erg schattig.....). Ik moest 6 dagen in het ziekenhuis blijven en mijn man moest kleding ophalen want daar had ik echt geen rekening mee gehouden.... Nou ja, je weet hoe mannen zijn: geef ze een opdracht en ze komen met heel wat anders dan jij wilt terug...... En ik heb thuis meestal geen pyama's aan dus ik lag vervolgens 6 dagen in niet al te charmante t-shirts in dat bed.
En ook een tip: neem voor de kleine ook een heel klein maatje mee. Bijv. maatje 50. Ik had nl. 56 bij me maar dat was nog veels te groot.
Succes!
Groetjes,
Rosanne
En ook een tip: neem voor de kleine ook een heel klein maatje mee. Bijv. maatje 50. Ik had nl. 56 bij me maar dat was nog veels te groot.
Succes!
Groetjes,
Rosanne