wat aan in bed

Hier een romper met korte of geen mouwen in een dikke slaapzak. Haar slaapkamer is altijd lekker koel en ik houd 's nachts haar raam een klein stukje open.
Sil

hoi hoi

hier slaapt ze overdag in rompertje met slaapzak of alleen in rompertje of alleen in kleertjes. 's nachts slaapzak met nu weer pyama anders als het heet is alleen in romper met slaapzak. lakentje gooit ze er zelf af, maar ze heeft het altijd heet.
slaapzak heeft ze aan omdat ze erg stunt in bed, maar dat doet ze nu met slaapzak en spreidbroek ook. vind haar tegenwoordig of op de buik achterstevoren overdwars in bed vandaar dat ik met dat hete weer haar alleen in romper met spreidbroek heb gelegd.

groetjes danielle

Hier dus alleen een pyama sinds 2 nachten.
Als we naar bed gaan slaan we een lakentje over haar heen.

Inbakeren ben ik nooit aan begonnen (achteraf ben ik daar blij mee)
Ik mocht niet bakeren omdat ze een stuitertje was.
Sinds 5 dagen slaapt ze overdag zonder slaapzak, alleen in een romper.
En omdat dat zo goed ging, heb ik sinds 2 nachten ook die weg gelaten.
Met slaapzak en al staat ze te springen in bed... en na 6x een harde bonk met veel gehuil was ik het zat.
Zonder springt ze ook... maar valt minder snel... en ze is errug warmbloedig.

Groetjes Debby mv B'Elanna

hoi

Overdag slaapt Stijn eigenlijk altijd gewoon in zijn kleren, als hij echt een stugge broek aan dan doe ik die wel uit. 's nachts slaapt hij nu in een pyamatruitje en een dun slaapzakje. Som wel nog met de broek aan dat ligt aan de temperatuur.

Carina

He mammies,

Fenna ligt zoiezo altijd in een slaapzak want anders draait ze meteen op haar buik,vindt ik toch nog steeds n beetje eng....

Met warm weer heeft ze dan n romper eronder en anders een pyamajasje en s''nachts een lakentje over die trapt ze vaak af en dan laat ik haar zo liggen.

groetjes ramona

Iris heeft bij 24 graden en kouder aan: rompertje, pyama en slaapzakje en ligt dan onder een lakentje en een dubbele deken.
Is het warmer dan gaat de pyama uit en het dekentje er niet over.
Ik heb het dan over de kamertemperatuur he, wij hebben zo'n handige babyfoon die dat aangeeft.

Terug
Bovenaan