Ook ik vind de reacties nogal overdreven, tuurlijk is het klote dat niet iedereen makkelijk zwanger raakt. Over de eerste hebben wij ook heel lang gedaan dus ik weet wel hoe het is als je niet makkellijk zwanger raakt.
Maar dit is niet het forum -ik kan moeilijk zwanger worden- maar het forum: zwanger worden. Er staat nergens bij vermeld dat je hier alleen mag schrijven als je gepland zwanger wil worden. Kinderen zijn overigens ook niet te plannen.
Wat dus inhoudt dat iedereen die zwanger wil worden of misschien is geworden hier op mag posten. Ook mensen die twijfelen over ze er aan willen beginnen, mensen die moeilijk zwanger worden, iedereen.
Als je dit niet aanstaat dan moet je deze topics niet lezen maar voorbij gaan. Verder is er helemaal geen forum voor mensen die per ongeluk zich een week vertelt hebben in hun cyclus, maar wel een forum voor 'als zwanger worden langer duurt.' Evt zou je er voor kunnen kiezen om alleen hier te posten.
In mijn omgeving heb ik een aantal mensen die niet op de natuurlijke manier zwanger kunnen raken en zelfs 1 die nooit zwanger zal worden wat er ook gebeurd, en ik zeg ook niet dat dat te verwaarlozen is of iets dergelijks.
Maar het is nu eenmaal een feit dat er altijd mensen zullen zijn die ongepland zwanger zullen raken, en het is nou ook niet bepaald zo dat wij overwegen om maar 'even' abortus te laten plegen of 'even' een morningafterpil te nemen.
Dus zo erg vind ik dit topic niet want stel dat we wel zwanger zullen blijken te zijn dan komen de kindjes er en er worden geen levens beeindigd of iets dergelijks.
Persoonlijk vond ik topics over abortus/ babykleertjes te koop/ ik weet niet wie de vader is etc veel kwetsender.
Natuurlijk hoop ik dat jullie alsnog snel zwanger mogen raken.
Groetjes,
Mitsjbewerkt door moderator, document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-6-2009 13:28:4&apos

);