wat ben ik geschrokken, voorlopig geen fietskar meer

A

Anoniem

Guest
wat een mooi weer even lekker een stukje fietsen, ja dat dacht ik!! na een kwartiertje schoot uitzichzelf het veiligheidsnet los, he dacht die kleine daar is opeens veel ruimte voor mijn voetjes en steekt ze buiten de kar.
zijn rechter voetje kwam op mijn wiel terecht en schoot met een snelheid met de band mee onder het spatbord. klem,

ik snel achteruit voetje los maken, gelukkig had ik op de heen weg tegen wind, in het dorp was ik met 7 min direct na de dokter door gereden, met hem al die tijd op mijn arm, ik durfde hem niet meer in de kar te zetten,

hij was vreselijk aan het huilen, zo eng hd ik het nog nooit gehoord, zijn ogen zaten vol pijn en verdriet, hij drukte zich helemaal tegen mij aan.

het was zo hard gegaan dat zijn hele vel van zijn voetje was en zijn voetje helemaal zwart was van het rubber, ook zat er een diepe snee ingebrand. het was te dik om nu fotos te maken mara morgen moet ik terug komen voor controlle en evt foto's want ze denken dat het mischien wel gebroken is. het ergste voor hem naja ergste, ook erg, was dat zijn voetje ivb met het rubber heel vaak schoon gemaakt werd met jodium ofzo, het prikte hem verschrijkkelijk, hij huilde het uit en keek mij aan met ogen van pak mij op en ren weg van hier.............

ik vind dit zooooooo zielig, ik zeg altijd tegen hem, mama zal je nooiiittt pijn doen en dan gebeurd dit.

maja ik heb in ieder geval goed gehandeld,

de kleine heeft nu heel veel pijn en is echt heel erg zielig

nu morgen maar afwachten, hij gebruikt zijn voetje wel maar het doet hem wel zeer, kleintjes snappen ook nog niet dat ze hun voetje njiet moeten belasten. \zelf tijdens zijn fles bleef hij huilen echt zoooo zielig

OOOOH WAT ZIELIG!!!!!!!!!!!!!!!

Ik snap best dat je zo geschrokken bent! Geef hem maar een dikke knuffel! en heel veel beterschap natuurlijk.

Anneke

Wat ontzettend zielig en idd wat zal jij geschrokken zijn!!!! Wat goed dat je zo snel bij de huisarts was....ik zou gevlogen hebben als dat kon. Ik hoop dat het meevalt morgen en dat het niet gebroken is. Mag hij iets hebben tegen de pijn? een paracetamolletje of zo?

Hele dikke knuffel van mij en Emma

ja hij heeft van daro vloeibaar spul voor door de fles heen, gelukkig maar,

hij maakt steeds van die jammerlijke geluidjes.....

hij heeft zoveel gehuild, ik denk dat hij na de fles die hij zo om 8 uur krijgt als een blok in slaap valt, ik hoop het voor hem....... (normaal slaapt hij pas rond 23.00 maar zijn ogen zijn nu zzoooooo zwaar.....

Owwww, wat rottig en pijnlijk voor je kleintje.
Sh*t zeg, dat dat ding zomaar kan losschieten. Balen.
Kan je het weer goed repareren? Zo ja, dan zou ik toch alweer wat sneller wel gaan fietsen. Zodat je kleine er weer aan went, zeg maar.
In elk geval veel beterschap.

Oh, wat vind ik dat zielig
Wat zul je geschrokken zijn zeg.
Hopelijk is zijn voetje niet gebroken.

Sterkte!

groetjes,
Karin

ooh wat zielig! wat een schrik zeg, moet er niet aan denken! gaat me door alles heen!
ik hoop echt dat het meevalt en dat morgen blijkt dat er niks gebroken is.

groetjes,
daphne

ach, wat naar voor jullie!

Wat een eng verhaal! Wij willen ook een fietskar, maar zal na dit verhaal extra letten op de veiligheid en het kunnen uitsteken van voetjes.

Beterschap.

Terug
Bovenaan