wat ben ik geschrokken, voorlopig geen fietskar meer

Oh jeetje wat een naar verhaal! En wat goed dat je zo koel bleef en meteen goed kon handelen. Wat zielig voor je kleine moppie, oh je zou de pijn wel willen overnemen van hem, denk ik. Nou, ik hoop dat hij lekker kan slapen en dat het morgen alweer minder pijn doet (en dat het niet gebroken is).

succes, enne niet vergeten he, hoe voorzichtig je ook bent, ongelukjes gebeuren nou eenmaal. maar jullie hebben je portie nou wel even gehad.

Ik heb echt heel erg met jullie manneke te doen!...Wat een nare ervaring is dat geweest. En ook voor jou/jullie natuurlijk. Tjonge, wat schrikken zeg.... Ik hoop echt dat het meevalt morgen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!

Lien.

Och, wat sneu! Wat zul je geschrokken zijn. Zo zielig, zo'n klein voetje in het verband. Ik hoop maar dat het morgen allemaal toch nog meevalt bij de dokter...
Heel veel beterschap toegewenst!

groetjes, Esther
mv Job (3-5-'07)

Ach wat een rotdag zeg!
Hopelijk komt het snel weer goed.
Wat een schrik zeg.

Nou ik schrik ook enorm van je verhaal..........je verwacht toch dat zoiets veilig is.
Ik zie je helemaal voor me, fietsen met een gillend kind op je arm...........verschrikkelijk...
Ik hoop dat hij er snel minder last van heeft.
Sterkte met zijn vooetje

Anne

Wat rot zeg!
Succes morgen en wees maar extra lief voor 'm.
liefs Irene

Dat is schrikken zeg!!! En het is zo zielig als die kleintjes pijn hebben. Dan wil je het echt van ze overnemen.

Ik hoop voor jullie dat zijn voetje niet gebroken is!

Groetjes Martinique

Wat zielig voor je menneke!
Ik hoop dat het allemaal meevalt morgen!
Succes!

Terug
Bovenaan