Wat ben ik geschrokken, ze heeft mogelijk een hartafwijking

Jeetje, wat zul je geschrokken zijn zeg! Ik kan me voorstellen dat je even van slag was en dat je bloeddruk gelijk ging opspelen.

Moeilijk dat je niet weet waar je aan toe bent en dat je bevalling en de eerste uren daarna heel anders gaan lopen dan je in gedachten had. Natuurlijk is het fijn dat ze de kleine gelijk goed controleren zodat ze kunnen achterhalen of er iets mis is maar het is niet fijn dat het allemaal zo loopt.

Sterkte.

Syl

Hoi Jet,

Hé gatver, wat een naar bericht zo op het einde van je zwangerschap.
Komt dat even rauw op je dak vallen. Hebben ze dat niet bij de 20 wkn echo gezien?
Wel prettig dat ze dit nu nog ontdekken en meteen na de geboorte extra maatregelen kunnen nemen. Maar het is idd erg moeilijk om niet meteen je kleine meid vast te mogen houden.
Ik hoop echt van harte dat het allemaal meevalt.

Kruimel

Meid lucht hier lekker je hart even, dat geeft helemaal niet. daar zijn wij voor!!!

Dat is zeker even schrikken. Dat geeft wel een domper op je zwangerschap en bevalling.
Maar wel goed dat ze je dochtertje goed in de gaten houden. Dat moet ook wel weer een stuk rust meebrengen. En het valt hopelijk allemaal wel mee zodat je haar gauw weer mag vast houden.

Succes en sterkte,

Liefs Monique

Hoi Jet,

Ook ik wil jullie veel sterkte toewensen. Een zwangerschap is al zwaar op het eind, krijg je deze onzekerheid er ook nog bij. Gelukkig zitten ze er nu wel bovenop, hoe vervelend ook. Misschien kan dat een kleine troost voor je zijn.

Ik heb zelf mijn eerste bevalling ook aan allerlei apparaten gekluisterd in bed moeten doen. Was niet leuk, maar het is te doen.

Hopelijk blijkt toch alles gewoon goed te zijn.

Groetjes Empe

Hallo Jet,

Wat een naar bericht! Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed is met de kleine. Heb je toen ook een 20 wk echo laten maken? Of hebben ze daar niks op gezien? Hoe dan ook ik ga voor jullie duimen dat jullie een gezond prachtkind op de wereld gaan zetten.

Heel veel sterkte, Sylvia

Lieve Jet,

Wat een naar bericht moet dat zijn voor jullie. Maar houd moed, hoor. Ik ga duimen dat het allemaal reuzemeevalt. Het lijkt me idd ook heel vervelend om zo een bevalling in te gaan, maar het voordeel is wel dat je meteen van alle medische zorg voorzien bent.

Hoe dan ook: heeeeeel veel sterkte en succes.

X
Roosmarijn

lieve jet
wat erg voor jullie zeg, dat dit er net op t laatste nog bij komt.
ik wens jullie heel veel sterkte de komende tyd,
we denken aan jullie,
 veel liefs ramona

Ha Jet,

Ook hier nog een sterkte wens . Ze houden in ieder geval de kleine nu goed in de gaten.

Heel veel sterkte, ik ga heel hard om die storm in dat glas water duimen !!

Terug
Bovenaan