Wat ben jij echt zat?(de klaagbank voor iedereen)

ik voel me eigenlijk heel goed! ik heb ook 28 wkn gespuugd en nu met die pillen is dat weg dus ik geniet. en ik moet er nu nog wel om lachen dat ik me sokken bijna niet meer zelf aan kan doen. maar voor de rest doe ik alles nog. afgelopen weekend 2 dagen volop geklust in de kinderkamer dus die is af. en afgelopen week op vakantie geweest en daar nog ruim 30 km gefietst oke dat was net eff een stukkie te ver maar na een uurtje zitten was ik er weer helemaal. en ben toch ookal 33 wkn! en MARLOESDD: voor het scheren ik heb een spiegel gekocht werkt super en kwa sex ja dat is bij mij in de hele zwangerschap maar 4 keer geweest. ik was gewoon te ziek er voor en nu te dik en voelen we er ons allebij niet zo lekker meer bij. ik heb zoiets komt wel weer na de bevalling dat mis ik ook niet zo. ik mis wel mijn biefstuk en filet en carpacio maar voor de rest voel ik me top!

Ik heb niet echt klachten, alleen dat ik niets meer pas...en om het nog maar eens naar boven te brengen, de seks, helemaal niets meer. Vind het helemaal niet meer prettig als mijn vent aan me zit en als dan ook die kleine nog gaat bewegen ben ik natuurlijk compleet afgeleid. Hopelijk komt de zin weer een beetje terug als die kleine er is. Bovendien vindt ik het vervelender voor mijn man dan voor mezelf.

tja wat ik zat ben is dat ik niet vooruit kan, zit nu al vanaf begin februari half thuis en eind maart volledig. en moet me rustig houden vanwege harde buiken en vruchtwater loslaten. en dat terwijl het voor mijn rug weleens goed kon zijn dat ik meer zou bewegen. ben echt bankgekluisterd. maar mijn meissie beweegd wel heel veel dus daar geniet ik heel veel van!!!
maar het misselijkst word ik wel van dat gore maagzuur!!!! zo smerig, komt af en toe echt omhoog. en ja ook daarvoor zou beweging wel weer beter zijn. hahhahaha, nog 9 weken voor ik ben uitgerekend. wil wel echt aankaarten dat ik niet tot 42wkn wil lopen, desnoods wekken ze het op. wil weer vooruit kunnen.
seks gebeurt ook niet meer, zijn veel te bang dat mijn vliezen echt breken daardoor. dus tja dan maar laten he!!!
lijkt wel alleen maar of niks leuk eraan is hahaha, wat een lang zeurverhaal heb ik ervan gemaakt. maar toch geniet ik er echt wel van, dit zal waarschijnlijk mijn laatste zwangerschap zijn dus ja, daar moet ik dan ook wel van genieten. mijn man is echt een lieverd, buiten zijn werk om doet hij ook nog eens het huishouden voor het grootste deel. voel me vaak schuldig dat ik zo weinig kan, maar hij zegt het is nu eenmaal zo dus ja. we doen hetermee he!!! haha.
ben toch ook wel heel benieuwd naar hoe mijn meissie eruit ziet enz!!!

Zit al sinds januari thuis en wat ik echt zat ben, is dat ik sinds die tijd niet kan doen wat ik wil doen....mag niet mijn eigen huis schoonmaken, boodschappen doen is een opgave, net als mezelf lekker douchen. Bloedruk stijgt bij inspanning en nu die bekken instabiliteit. Oh ja en een dwarsligger van een baby, waardoor het dragen erg zwaar is voor mij...aan- en uitkleden wordt met de dag moeilijker..

Tip tegen maagzuur: neem gewoon een Rennie, die kunnen geen kwaad, gebruik ze al de hele zwangerschap.

Tip tegen pijn schaambeen in bed: stapel een stapel kussens op, dan ligt je bekken recht, maar je ligt niet plat zodat de baby niet teveel op jou drukt en je geen maagzuur krijgt. Ik slaap al 2 maanden zo!

Volgende week dinsdag gesprek met gyn, willen geen versie van baby, dus hopelijk kunnen we een keizersnede bespreken..mag van mij wel rond week 38 als de baby groot genoeg is.

Maagzuur!!! Verdorrie de hele dag door en ook snachts. Rennies, regla, vanille vla (lauwwarm) alles trek ik uit de kast om dat maagzuur maar weg te krijgen. Als iemand nog ideeen heeft?!
Verder die steunkousen en pijn door spataderen. Ik heb steunkousen tot aan mijn liezen en krijg die maar eens aan en uit als je misselijk bent en je buik in de weg zit. Daarnaast natuurlijk moeheid, concentratieverlies, niet kunnen werken, En dan natuurlijk de mensen die zeggen dat ik van dit alles moet genieten.... Gelukkig kan ik op die forum lezen dat niet iedereen op een roze wolk zit. Mijn moeder doet inmiddels mijn huishouden, samen met mijn vriend en mijn dochtertje wordt regelmatig opgevangen door bekenden. Heerlijk. Daar dan toch maar van genieten!

Terug
Bovenaan